Gå til innhold

iPhone-tyv leverte tilbake håndskreven kontaktliste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Er det ikke litt mistenkelig at du bare logger på for å informere om at du ikke hadde orket å skrive så mye? Du har ikke tilfeldigvis vært på ferie i Kina i det siste?

For en idiotisk kommentar...

Lenke til kommentar

For en idiotisk kommentar...

Fordi det ikke er din type humor så er det idiotisk? Okay, skal huske å bøye meg for janteloven din neste gang...

 

 

 

Ja, for nettskyen er "sikker". Tror sikkerheten har gått på huet og ræva ut av vinduet i fordel for funksjonalitet og fleksibilitet.

Det tror jeg også, men jeg tror en viktig del av grunnen er at vi forbrukere ikke etterspør det. Ettersom det ikke er mange som bruker sånn tre-faktor-autorisasjon, så vil vel ikke leverandørene bruke tid og penger på å utvikle det. Og hver ærlig, vil du virkelig gå gjennom slik verifikasjon for hver pålogging dersom du bruker skyen flere ganger per dag?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fordi det ikke er din type humor så er det idiotisk? Okay, skal huske å bøye meg for janteloven din neste gang...

 

 

 

Det tror jeg også, men jeg tror en viktig del av grunnen er at vi forbrukere ikke etterspør det. Ettersom det ikke er mange som bruker sånn tre-faktor-autorisasjon, så vil vel ikke leverandørene bruke tid og penger på å utvikle det. Og hver ærlig, vil du virkelig gå gjennom slik verifikasjon for hver pålogging dersom du bruker skyen flere ganger per dag?

Ser hva du gjør, du prøver å starte en krangel ut av ingenting, det blir det ikke noe av...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...