Gå til innhold

– Ville ført til store vanskeligheter for Nokia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig glad Nokia havnet på Windows Phone :D Etter min mening det absolutt beste OS på mobil, har ikke vurdert en eneste gang å gå tilbake til Android eller iOS etter at jeg kjøpte Lumia 920.

Storfornøyd med Lumia 1020 (og 920)

Beste mobiler jeg har hatt ( og prøvd)

Hadde vært en tragedie om Google hadde fått fullstendig monopol på mobil-OS, de sanker inn nok data som de gjør :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utrolig glad Nokia havnet på Windows Phone :D**

De hadde ikke trengt og havne på ett enkelt OS, men kunne laget telefoner med både WindowsPhone, Android og alt annet kundene vil ha, slik som de andre selskapene. Ikke noe galt i og ha flere ben og stå på og når mange av kundene skrek etter Android er det idiotisk og ikke høre etter.

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Google var ikke interessert i å støtte Nokia hvis de gikk for Android. Microsoft var ikke interessert i å støtte Nokia hvis de gikk for Windows Phone OG Android...

Hadde nyttet lite å fortsette med Symbian, som det i følge Nokia tok alt for lang tid å utvikle nye mobiler til (ca.18 måneder) Og med smartmobiler fremover kommer alt til å dreie seg om økosystem.

Lenke til kommentar

Google var ikke interessert i å støtte nokia? Støtter google samsung, LG, sony osv med mange millioner selv om disse står fritt til å kjøre WP? Kan godt hende det stemmer, men jøres rart ut og ville vært advokatmat ift konkurransedreining. Jeg har ingen problemer med at Nokia lagde WP-mobiler, men jeg har et problem med at de droppa android. Hvorfor ikke gjøre som motorola og samsung som lager både WP (gode mobiler også)og android? Forstod virkelig ikke toppledelsen at det kunne være en fordel å satse på noe som solgte svært godt? Teknologisk hadde jo til og med Nokia en fordel som kunne utkonkurrert mange androidmobiler, nemlig svært god kamerateknologi!

Lenke til kommentar

Nokia har sagt opp tusener på tusener av ansatte og Microsoft flytter produksjonen til et annet kontinent... Så tja til at det er det samme fantastiske Nokiateamet som utvikler nye mobiler.

 

Sett fra Nokias synspunkt er det uansett ikke et Nokia-team lengre. Og denne artikkelen er sett fra Nokias synspunkt. Som altså ikke lengre har en mobildivisjon. Som ikke får solgt en eneste mobil. Som solgte hele mobildivisjonen for mindre enn det Microsoft betalte for Skype.

 

Bra Nokia ikke har fått noen store vanskeligheter, da!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...