Gå til innhold

Podkast: Conker's Bad Fur Day


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Panther King (main bad-guy i spillet) minner meg om en blanding av sand-løva i aladdin og fat-cat fra Snipp og Snapp Rednings Patruljen.. Don't know why, men det bare slo meg med en gang !

 

Men over til Ketil sin samling, så håper jeg virkelig han har Little Samson.

Det er etter min mening et av de beste spillene på NES noen gang lagd!

Jeg setter det lett blandt top.3 NES of all time.. :)

Det er faktisk så bra at det fortjener 5 minutter i en episode.

Skaperene er Taito, men i samarbeid med folk som jobbet med Mega Man, Strider og Ghost'n Goblins.

 

Sjekk ut litt info på youtube linken under..

Jeg vil høre hva dere mener om dette spillet :)

 

 

Åsså ja.. Dere får meg til å sugle etter Retro 5...

Can't wait!!! :3

Lenke til kommentar

Conker's Bad Fur Day. :love:

 

Utrolig morsomt å spille multiplayer på det.

 

Vi var 3 som sloss mot AI som var på det vanskeligste.

Husker vi hadde en person på hver side, begge mistet hodet av sniping i samme tiden XP

Litt jævlig da. eneste måten vi kunne drepe AI på var at alle samlet seg i et rom og ventet til AI skulle springe inn, det sekundet vi så AI tok alle 3 opp uzi og meilte ned AI,

haha, skikkelig morsom scene.

Ting som dette var det som gjorde Conker så sykt legendarisk.

Lenke til kommentar

Vi var 3 som sloss mot AI som var på det vanskeligste.

Husker vi hadde en person på hver side, begge mistet hodet av sniping i samme tiden XP

Litt jævlig da. eneste måten vi kunne drepe AI på var at alle samlet seg i et rom og ventet til AI skulle springe inn, det sekundet vi så AI tok alle 3 opp uzi og meilte ned AI,

haha, skikkelig morsom scene.

Ting som dette var det som gjorde Conker så sykt legendarisk.

Vi var også 3 stk som spilte mot AI på det vanskeligste. Husker noen hva det vanskeligste nivået hette? Uansett, det var utrolig nervepirrende å springe rundt når man f. eks. fikk laseren fra sniperen eller revolveren rettet mot hodet.

 

The Heist var også morsomt! Utrolig nostalgisk spill.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe forhold til dette spillet. Det virker litt interessant, men samtidig litt for barnslig. Det hadde nok vært mer i min kjørefil med mer syre og mindre bæsj.

Trust me bildene stemmer ikke med spillet i det hele tatt. du starter i et Banjo Kazoie kart driting, mens du samler sjokolade og alt mulig dritt.

 

Dette spillet har ingenting ting med fluffy eller bæsj og gjøre. du sloss bare mot dodraugen i første bane, etter det er det rock and roll. plus at musikken er passer så bra med dritings conker XP hahaaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...