Gå til innhold

Intervju: World of Warcraft: Warlords of Draenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bli bra dette. Personlig mener jeg de to siste tilleggspakkene har skuffet en del. Burning Crusade og Wrath of the Lich King var liksom noe helt annet..Spesielt Wrath of the Lich King.. Elska det norrøn-prega Northrend med den mørke og dystre stemninga. I tillegg var loren veldig godt implementert bak dette igjen, med Arthas i både quests og instanser. Ting ga litt mere mening enn hva det gjorde i Cata og MoP. Også var PVE og PVP knall.

 

Men, ting har forandret seg en del utenfor WoW også. Cata kom etter jeg slutta på VGS, så alle forsvant jo i alle retninger og slutta med WoW. De som satt igjen spilte på helt andre servere og tider plutselig, med andre folk. På VGS var jo liksom WoW en del av kveldene, feriene og helgene med folk jeg gikk i klasse med.Spiller man nå blir det liksom mest å fly rundt alene, og det ødelegger etter min mening halve spillopplevelsen. Desverre får man ikke gjort så mye med det, lengre!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, det er fint med garrisons, men det er litt trivielt. Og det virker som om det vil knytte det opp mot professions i høy grad(vet ikke sikkert), og det synes jeg er synd.

 

Professions som de er nå er så dumme og kjedelige at jeg brekker meg! Logg inn en gang om dagen, bruk ordinære cloth stacks. Repeter i 25 dager, og vips!

Lenke til kommentar

"Hvis du er av typen som foretrekker å denge andre spillere framfor å kneble drager sammen med 39 andre mennesker"

 

Snakker vi 40man raids igjen? O.O

 

Uansett, dette virker faktisk fistende, og mer om Killrogg Deadeye og Gul'dan kan bli spennende. Har savnet lore om karakterer jeg allerede kjenner til, og ikke random drager eller panda land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...