Gå til innhold

Spotify får milliardinnsprøytning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har alltid trudd at ei bedrift som går så dundrande i underskot over lengre tid er dømt til å gå i grus, men eg er ikkje noko økonom.

 

Nokon som kan forklare kvifor det går så trått og kvar dei ser for seg å få inn dei manglande millionane? Ein må sjølvsagt satse for å få ei bedrift i gang, men er det investeringar frå start dei slit med, eller kostar det så mange millionar meir å få rettigheitane til musikken enn dei klarar å få inn gjennom reklame og abonnement?

Lenke til kommentar

Eg har alltid trudd at ei bedrift som går så dundrande i underskot over lengre tid er dømt til å gå i grus, men eg er ikkje noko økonom.

 

Nokon som kan forklare kvifor det går så trått og kvar dei ser for seg å få inn dei manglande millionane? Ein må sjølvsagt satse for å få ei bedrift i gang, men er det investeringar frå start dei slit med, eller kostar det så mange millionar meir å få rettigheitane til musikken enn dei klarar å få inn gjennom reklame og abonnement?

 

Holder en knapp på sistnevnte her.

Lenke til kommentar

Eg har alltid trudd at ei bedrift som går så dundrande i underskot over lengre tid er dømt til å gå i grus, men eg er ikkje noko økonom.

 

Nokon som kan forklare kvifor det går så trått og kvar dei ser for seg å få inn dei manglande millionane? Ein må sjølvsagt satse for å få ei bedrift i gang, men er det investeringar frå start dei slit med, eller kostar det så mange millionar meir å få rettigheitane til musikken enn dei klarar å få inn gjennom reklame og abonnement?

 

Regner med at de benytter balanseorienterte regnskaper og da kan tapet rett og slett være noe sånt som nedskrivning av forventede fremtidige inntekter, altså ikke et reellt tap i kroner og øre. Når media snakker om tap så trenger det nødvendigvis ikke å gå dårlig med selskapet, siden det kan være noe så enkelt som estimatendringer eller at selskapet kostnadsfører fremtidige tap for sikkerhets skyld. Det er selvfølgelig ikke så lett som jeg fremstiller det her, men poenget er det samme; disse tallene må du ta med en klype salt =) Årsaken til tapet står nok i årsberetningen til selskapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...