Gå til innhold

Guide: Julegavetips til spilleren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var vel egentlige en veldig slett artikkel. Det finnes jo så mange andre artige ting en en "standard" mus og gi bort i presang. Hva med ett lydkort som få idag har (unntatt standard på HK), USB dingser, UPS. Finnes så mange andre ting som er mer interessant en i artikkelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk liste!

Bedre spillskermer enn Asus VG248QE og Eizo FG2421 finner man ikke. Spesielt sistnevnte. Liker også sennheiser og beyerdynamic annbefalingene.

 

Nja, det er fine skjermer det, men jeg synes at Benq XL2420t ser ganske snasen ut.

 

Ellers en ganske fin "ønskeliste" heheh.

Endret av Bakken91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Veldigt snodigt att gtx 770 som er kongen i sin prisklasse verken nevnes her eller på skjermkortanbefalingene

 

R9 280x er kraftigere og samme pris som GTX 770...

Lenke til kommentar

 

Kanskje greiere å anbefale versjonen av Beyerdynamic dt770 som har mikrofon da hardware ?

 

Å du mener MMX 300 som bare koster over 1000kr mer, for en dårlig mic?

MMX 300 skal være en remake av DT 770 PREMIUM, ikke PRO som er eneste du får kjøpt nå. Premium versjonen skal blant annet gi litt svakere bass og mindre trykk på hodet slik at det skal være mer behagelig å ha på flere timer i strekk. (som er viktig til gaming)

 

Man har også Qpad QH-1339 som er remake av MMX 300 igjen, denne er nesten like dyr som MMX 300, men det er ikke så lett å vite hva man betaler ekstra for mic når man ikke kan finne norske priser på DT 770 PREMIUM.

 

Disse to headsettene får mer kritikk enn de fortjener for prisen grunnet at mange ikke vet at det finnes flere utgaver av DT 770 enn PRO-utgaven.

Lenke til kommentar

 

 

Å du mener MMX 300 som bare koster over 1000kr mer, for en dårlig mic?

Da er nok Beyerdynamic DT770 Pro + modmic som koster 2-300 kr et bedre/billigere alternativ ja.

^ Dette.

 

Har DT770 Pro 250 Ohm med modmic 2.0 plugget inn i et Asus STX lydkort.. Fantastisk kombinasjon, og veldig fornøyd.

Antlion(eierene av modmic) har forøvrig snart preorder release på Modmic 4.0, så det kan være en ide å vente til den kommer ut.

Lenke til kommentar

Fantastisk liste! :thumbup:

Bedre spillskermer enn Asus VG248QE og Eizo FG2421 finner man ikke. Spesielt sistnevnte. Liker også sennheiser og beyerdynamic annbefalingene.

 

Tjasj. Jeg har asusen selv og den er god den, men den "perfekte" spillskjerm finnes ikke.

 

Hvorfor lager ingen 27" 2560x1400 med TN paneler, og kanskje til og med gir dem 120Hz+ i samme slengen?

 

Nå driver jeg og bytter mellom asusen nevnt her og en Philips og Samsung 27" etter hvilket spill jeg spiller. Utrolig tungvindt, men eneste måte å, om ikke å få i, i det minste ha litt av både pose og sekk.

 

Det kommer til å kreve litt av HW, men det må da viteligen finnes et marked for en slik skjerm???

Lenke til kommentar

Guide: Julegavetips til spilleren

 

CM Storm Quickfire TK

Ved hjelp av en knapp kan du bytte modus på høyredelen av tastaturet, men det kan være verdt å vite at høyre Enter-tast ikke fungerer når det er satt i piltastmodus.

 

Jeg kjøpte dette tastaturet nå (det var på tilbud hos Komplett og hos MPX på fredag), og kan fortelle at høyre Enter-tast og pluss-tasten fungerer i piltastmodus. Modellnummeret er SGK-4020-GKCM1-ND (dette er versjonen med Cherry MX Brown).

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...