Gå til innhold

Bildespesial: In-Win Tòu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smaken er som baken.

 

Jeg synes det er litt pluss for et par-tre ting, som glass, som er lett speilende i dagslys, men som blir gjennomsiktig ved innvendig belysning. Samtidig synes jeg at glass er et tungt, men overflatemessig så får man vel ikke mer perfekte linjer, selv om plastikk kan delvis immitere det.

 

Jeg synes ikke innmat er særlig pent, og det fordrer mer krav til byggeren med kabelsalaten. Plusset er at man kan se det som er innenfor, dersom man har særlig nytte av det. Men, igjen hvor ofte klår man innenfor PC'ens kabinett i grunnen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen flere bilder her http://www.eteknix.com/win-tou-tempered-glass-special-edition-pc-chassis-review/3/
Ser for meg et heftig vannkjøingsoppsett i dette kabinettet, så blir det ikke så glorete og harry allikevel. Det hadde helt "ok" kabel-management system på baksiden.
Det var jo phettedyrt da, men ellers hadde et slikt chassis vært på vei hjem til meg :)

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Kabinettet har fine detaljer, men som et helt produkt...nei, takk! Prisen er en ting (og det ser ut som en komplisert produkt å lage), men ting som vekten og resten av det rent praktiske; meh.

 

Forøvrig ser resultatet ut som noe man kan ordne selv med et hvilket som helst kabinett, litt plexi og litt sølvfarget solfilm - det blir kanskje ikke like gjennomført, men man får ca. samme effekten til en langt lavere penge, og etter egne spesifikasjoner og ønsker.

Jeg har allerede forsøkt med ~19% lysgjennomtrengning sølv solfilm på custom plexi-døren min, men jeg trenger kraftigere LEDs inne i kabinettet for at gjennomskinnseffekten skal bli brukbar - men jeg tror så absolutt det lar seg gjennomføre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...