Gå til innhold

The Last Guardian-skaparen er lei seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo litt morsomt at det ser ut til at de galant bare hopper over en hel konsollgenerasjon pga lang utviklingstid :p Jeg gleder meg helt enormt hvertfall. Har goode minner fra SotC og ICO. PS2 hadde et par rare men gullfine spill.

Noe sier meg at The Last Guardian aldri blir noe av.

Har fryktet det samme, men de har hele veien bekreftet at de fortsatt jobber med det. Jeg har fortsatt tro på at det kommer :) Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Det er mye utålmodighet blant gamere. For min del får de ta den tiden de trenger til å gjøre en skikkelig jobb, uansett om det betyr at spillet kommer i 2014 eller 2015. Dessverre er lang utviklingstid sjelden et godt tegn og betyr vanligvis ikke at man bruker tid på å perfeksjonere produktet, men at det er sviktende ledelse og kompetanse i prosjektet.

Lenke til kommentar

Det er mye utålmodighet blant gamere. For min del får de ta den tiden de trenger til å gjøre en skikkelig jobb, uansett om det betyr at spillet kommer i 2014 eller 2015. Dessverre er lang utviklingstid sjelden et godt tegn og betyr vanligvis ikke at man bruker tid på å perfeksjonere produktet, men at det er sviktende ledelse og kompetanse i prosjektet.

 

For lang utviklings tid, dvs over 4-5 år og det tyder på at noe er galt,
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...