Gå til innhold

Galaxy Gear er en flopp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke vanntett, relativt store og klumpete og et batteri som fort sliter med å i det hele tatt holde et døgn? Nei kan ikke skjønne hvorfor denne ikke selger.. Du må vell faktisk ta av deg klokka når du vasker hendene for ellers blir det vell fort fuktskader? Sier jo seg selv at det blir for dumt.

 

Nå tror jeg uansett det å produsere smartklokker av denne typen per i dag er veldig vanskelig, jeg har ingen tvil om at noen sikkert klarer å bake inn skikkelig maskinvare og programvare i slank og sexy nok profil og design, gjøre denne vanntett og det hele og da er man jo allerede godt på vei. Men batteriet er og blir en stor utfordring så enten må det ofres maskinvare for å få ned strømforbruket som fort reduserer brukeropplevelsen, eller så må de øke størrelsen på batteriet som skaper store utfordringer med tanke på utforming og profil. Ser ikke helt hvordan denne kabalen kan gå opp med dagens batterier.

 

 

Det blir nok litt mer reduserte smartklokker som Sony sin SmartWatch og Pebble som vil være det mest funksjonelle i årene fremover tror jeg om ikke noe revolusjonerende skulle skje.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...