Gå til innhold

Naughty Dog avslører Uncharted for PS4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og levere «det beste innenfor historiefortelling, figuranimasjoner, teknisk innovasjon og grafikk».

 

Hva med gameplay? Jeg vil ha et spill, ikke en film. Lærte de ingenting fra Uncharted 3? Sier heller ikke nei takk til mindre skyting, og kanskje slippe vanvittig lange cutscenes...

 

Mindre skyting håper jeg og på, men cutscenes er det så gode på at det har aldri plaga meg hvertfall. Er du ute etter spill der gameplay er i førersetet er dette feil spill for deg.

Lenke til kommentar

og levere «det beste innenfor historiefortelling, figuranimasjoner, teknisk innovasjon og grafikk».

 

Hva med gameplay? Jeg vil ha et spill, ikke en film. Lærte de ingenting fra Uncharted 3? Sier heller ikke nei takk til mindre skyting, og kanskje slippe vanvittig lange cutscenes...

 

Så evig einig. Eg orka ikkje ein gong å fullføre Uncharted 3...

 

1. Kul cutscene

2. Litt skyting

3. Klatring (press spaken i ca riktig retning og trykk på X til du er framme)

 

repeat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mindre skyting håper jeg og på, men cutscenes er det så gode på at det har aldri plaga meg hvertfall. Er du ute etter spill der gameplay er i førersetet er dette feil spill for deg.

Alle spill bør sette gameplay i førersetet. Det er jo derfor vi spiller spill i første omgang. Om gameplayet er dårlig er det lite interessant å spille resten av spillet. Å si gameplay ikke er viktig, er som å si en film kan være svært bra selv om historien er dårlig, skuespillerne hentet inn fra gaten og spesialeffektene er laget med en Commodore 64. Det holder jo at musikken er bra...

Endret av Schreiber
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Uncharted-serien er den jeg har satt mest pris på av eksklusive titler til min PS3, så det er bra de fortsetter. Det er likevel, for min del, snakk om en herlig opplevelse på rundt 10 timer, så jeg kommer ikke til å kjøpe konsollen for denne seriens del. Håper for all del det kommer mer innholdsrike spill før dette lanseres.

Lenke til kommentar

og levere «det beste innenfor historiefortelling, figuranimasjoner, teknisk innovasjon og grafikk».

 

Hva med gameplay? Jeg vil ha et spill, ikke en film. Lærte de ingenting fra Uncharted 3? Sier heller ikke nei takk til mindre skyting, og kanskje slippe vanvittig lange cutscenes...

 

Syns Naughty Dog har innovert spillbarhet også jeg. Uncharted og The Last of Us har noe av de mest spennende gameplaymekanikkene jeg har prøvd. Å skyte og gå bak cover føles så utrolig naturlig og herlig i disse spillene. Ordentlig fysikk og naturtro mekanikk rundt det.

 

Det eneste er at det blir for mange fiender iblant men gameplaymessig er Uncharted i framsetet, langt langt LAAAANGT over andre spill og The Last of Us tok det enda videre. Føles som du spiller som James Bond iblant for du opplever virkelig det meste i disse spillene. Skjønner ikke hva mer dem kan gjøre? Hva mer "gameplay" ønsker dere egentlig? Var jo knapt cutscenes i spillene.

Lenke til kommentar

 

 

Mindre skyting håper jeg og på, men cutscenes er det så gode på at det har aldri plaga meg hvertfall. Er du ute etter spill der gameplay er i førersetet er dette feil spill for deg.

Alle spill bør sette gameplay i førersetet. Det er jo derfor vi spiller spill i første omgang. Om gameplayet er dårlig er det lite interessant å spille resten av spillet. Å si gameplay ikke er viktig, er som å si en film kan være svært bra selv om historien er dårlig, skuespillerne hentet inn fra gaten og spesialeffektene er laget med en Commodore 64. Det holder jo at musikken er bra...

Poenget med spill er å underholde, så jeg ser ikke noe galt i at det er mange cutscenes så lenge det underholdende. Jeg for min del liker Uncharted spillene veldig godt

Lenke til kommentar

og levere «det beste innenfor historiefortelling, figuranimasjoner, teknisk innovasjon og grafikk».

 

Hva med gameplay? Jeg vil ha et spill, ikke en film. Lærte de ingenting fra Uncharted 3? Sier heller ikke nei takk til mindre skyting, og kanskje slippe vanvittig lange cutscenes...

Jeg er forsåvidt enig, men nøyaktig hva mener du de bør lære? Uncharted 3 ble jo eksepsjonelt bra mottatt av både spillere og anmeldere, så det ville jo vært tidenes blemme å endre for mye på det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...