Gå til innhold

Cinemaware vil lage nyversjon av Wings


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wings til Amiga er eit fantastisk spel, so eg håpar verkeleg dei lukkast med denne kampanja. :)

 

I tillegg er det snakk om å lage nyversjonar av andre Cinemaware-klassikarar dersom dei lukkast med Wings. Eg hadde ikkje sagt nei takk til ein nyversjon av It Came from the Desert...

 

Kay

 

De har sagt at hvis Wings Remastered blir en realitet så vil de begynne på It came from the Desert neste år.

Lenke til kommentar

Wings var et av mine favorittspill når jeg var liten, det eneste minuset med spillet var at man var nødt til å bytte diskett hele tiden.

 

Men jeg er redd for at spillet ikke har tålt tidens tann. Spillet er tross alt veldig ensformig. Hvis jeg ikke husker feil så er det bare tre forskjellige oppdrag. Skyte fly, skyte ballonger og bombing av bygninger. Er redd for at morrofaktoren er der i 1 time så blir alt repetitivt og kjedelig.

For all del, jeg skal ikke dømme det før det er lansert. Men er det som jeg frykter så skal jeg styre unne for å beholde det utrolig gode minne jeg har av spillet.

Lenke til kommentar

Wings var et av mine favorittspill når jeg var liten, det eneste minuset med spillet var at man var nødt til å bytte diskett hele tiden.

 

Men jeg er redd for at spillet ikke har tålt tidens tann. Spillet er tross alt veldig ensformig. Hvis jeg ikke husker feil så er det bare tre forskjellige oppdrag. Skyte fly, skyte ballonger og bombing av bygninger. Er redd for at morrofaktoren er der i 1 time så blir alt repetitivt og kjedelig.

For all del, jeg skal ikke dømme det før det er lansert. Men er det som jeg frykter så skal jeg styre unne for å beholde det utrolig gode minne jeg har av spillet.

 

Hei Houdini. Her må jeg si meg totalt uenig med deg.

Måten spillet var lagt opp på med 240 forskjellige missions som følger en pilot over nesten tre år (fra april1916 - slutten av 1918) via en dagbok gjorde spillet følelsesmessig bra og ikke ensformig.

Flyoppdragene var jo forskjellige med alt fra 1 til 8 fly, der du til og med var oppe mot Red Baron.

Det eneste som kanskje var litt kjedelig var bombe oppdragene.

Liker du fly+action spill er det ikke mange som kan måle seg med dette spillet. :-)

Lenke til kommentar

Ja, eg meiner å hugse var bra med variasjon i dette spelet. Som V1 King skriv, var luftkampane forskjellige, og ein hadde tre forskjellige modusar: luftkampar i 3D, "strafing" i isometrisk perspektiv, og bombing sett ovanfrå. Og, igjen som V1 King nemnde, var dette limt veldig bra saman, på ein måte som engasjerte og ga innleving.

 

 

 

De har sagt at hvis Wings Remastered blir en realitet så vil de begynne på It came from the Desert neste år.

 

Då er der ikkje noko valg. Wings Remastered MÅ bli ein realitet. King of Chicago hadde heller ikkje vore å forakte. :)

 

Kom igjen folkens, la oss bringe tilbake Cinemaware!

 

Kay

Lenke til kommentar

Hei Houdini. Her må jeg si meg totalt uenig med deg.

Måten spillet var lagt opp på med 240 forskjellige missions som følger en pilot over nesten tre år (fra april1916 - slutten av 1918) via en dagbok gjorde spillet følelsesmessig bra og ikke ensformig.

 

Det kan hende du har rett for jeg har ikke spilt spillet på 22(?)år, og kommentaren min skrev jeg på grunnlag av en tåkelagt hukommelse.

Dagboken og storyen i spillet brydde jeg meg aldri om, jeg bare likte å fly. Jeg var tross alt 9ish når jeg spilte spillet så jeg forstod bare hvert tredje ord i dagboken uansett:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...