Gå til innhold

Podkast: De mest innflytelsesrike Blizzard-spillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke noe for det, men hver gang jeg ser den vikingen der (Baleog the Fierce), så tenker jeg på Rock'n Roll Racing... :blush:

Dette var noe før min tid, men hadde ikke Blizzard (muligens under ett annet navn) en finger med i både The Lost Vikings og Rock'n Roll Racing, og dermed kunne gjemme noen easter eggs i begge(?) spillene?
Jeg vet Olaf the Stout er med som "hidden character" i Rock'n Roll Racing; hold L + R + Select under character selection, og scroll mot høyre - Baleog er (bare?) avbildet på noen plakater på planeten/banen Bogmire.

Alle disse detaljene som jeg klarer å glemme - all these memories floating away into infinity. :(


Edit:
Jeg tror det er noe feil med .mp3-linken - jeg får bare en feilmelding når jeg prøver å laste den ned.

 

 

Forøvrig godt D2 musikken ble påpekt; jeg befant meg plutselig på tur ut av Rogue Encampment og videre ut i Wilderness med en gang jeg hørte de første notene! :wee:

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke noe for det, men hver gang jeg ser den vikingen der (Baleog the Fierce), så tenker jeg på Rock'n Roll Racing... :blush:

 

Dette var noe før min tid, men hadde ikke Blizzard (muligens under ett annet navn) en finger med i både The Lost Vikings og Rock'n Roll Racing, og dermed kunne gjemme noen easter eggs i begge(?) spillene?

Jeg vet Olaf the Stout er med som "hidden character" i Rock'n Roll Racing; hold L + R + Select under character selection, og scroll mot høyre - Baleog er (bare?) avbildet på noen plakater på planeten/banen Bogmire.

 

Alle disse detaljene som jeg klarer å glemme - all these memories floating away into infinity. :(

 

 

Edit:

Jeg tror det er noe feil med .mp3-linken - jeg får bare en feilmelding når jeg prøver å laste den ned.

 

Du kan laste ned via hjemmesiden vår hvis det ikke funker: radcrew.net

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke noe for det, men hver gang jeg ser den vikingen der (Baleog the Fierce), så tenker jeg på Rock'n Roll Racing... :blush:

 

Dette var noe før min tid, men hadde ikke Blizzard (muligens under ett annet navn) en finger med i både The Lost Vikings og Rock'n Roll Racing, og dermed kunne gjemme noen easter eggs i begge(?) spillene?

Jeg vet Olaf the Stout er med som "hidden character" i Rock'n Roll Racing; hold L + R + Select under character selection, og scroll mot høyre - Baleog er (bare?) avbildet på noen plakater på planeten/banen Bogmire.

 

 

Blizzard het Silicon and Synapse tidligere og laget begge spillene du nevner samt pitfall såvidt jeg husker. (Dette nevnes kanskje i radcrew episoden som jeg skal gjennom senere i kveld :) )

Lenke til kommentar

Dette var noe før min tid, men hadde ikke Blizzard (muligens under ett annet navn) en finger med i både The Lost Vikings og Rock'n Roll Racing, og dermed kunne gjemme noen easter eggs i begge(?) spillene?

Jeg vet Olaf the Stout er med som "hidden character" i Rock'n Roll Racing; hold L + R + Select under character selection, og scroll mot høyre - Baleog er (bare?) avbildet på noen plakater på planeten/banen Bogmire.

 

 

The Lost Vikings is a side-scrolling puzzle/platform video game series which was developed by Silicon & Synapse (later Blizzard Entertainment).

 

The sequel, The Lost Vikings II, was developed by Blizzard and released in 1997 by Interplay for the SNES.

Rock N' Roll Racing is a battle-racing video game developed by Silicon & Synapse (now known as Blizzard Entertainment)

Lenke til kommentar

Nydelig episode, as per usual! :) Sier meg for øvrig helt enig i ukas toppliste, og da kanskje spesielt førsteplassen. Det er utrolig at et 9 år gammelt spill fortsatt er så vanvittig populært, men det viser vel bare hvor mye rett Blizzard har gjort med World of Warcraft (og et lastebillass av feil, men la oss ikke gå inn på det!)

 

Ukas høydepunkt:

- HD remake av WC1, 2, 3. Screw neste generasjon, dette er noe jeg trenger!
- Info om SpillExpo. Skulle gjerne ha vært der selv.
- Top Hat Simulator 2014. Lo godt av den.
- Nils Vogt som Mario. Beste jeg har hørt på lenge!

Endret av Hellreject
Lenke til kommentar

Ukas høydepunkt:

 

- HD remake av WC1, 2, 3. Screw neste generasjon, dette er noe jeg trenger!

- Info om SpillExpo. Skulle gjerne ha vært der selv.

- Top Hat Simulator 2014. Lo godt av den.

- Nils Vogt som Mario. Beste jeg har hørt på lenge!

 

Den Mario-lydboka er helt fantastisk og surrealistisk.

Konge at du likte episoden!

 

Ser deg på Spillexpo neste år regner jeg med da :D

Lenke til kommentar

RadJostein a poser or a true gamer?

 

Hvorfor har det seg slik at RadJostein så å si aldri spiller ferdig eller tester fullt ut spill han har?

 

La oss se hvor mye han EGENTELIG gamer!

 

Her er noen få spill tatt fra Josteins steam profil, som vi kan se Går Radcrew jostein lei av 97% av spillene sine etter under 1 time med spilling, ofte bare etter et par minutter.

 

Jeg kan faktisk ikke finne et spill Radcrew Jostein HAR fullført av sine 130 Steam spill. Har hverdags helten Radcrew Jostein gått lei gaming? Er det over å ut for Radcrew?

 

Hva har du å si til ditt forsvar Radcrew Jostein? ;)

 

-Half-Life 2

0.1 hrs on record

 

-Tomb Raider

0.1 hrs on record

 

The Last Remnant

0.2 hrs on record

 

Fallout: New Vegas

0.3 hrs on record

 

Portal 2

0.3 hrs on record

 

Divinity: Dragon Commander

0.3 hrs on record

 

Path of Exile

0.3 hrs on record

 

Crysis

0.4 hrs on record

 

BioShock

0.6 hrs on record

 

The Witcher: Enhanced Edition

1.5 hrs on record

 

Torchlight II

0.2 hrs on record

 

+ ca 110 til med samme stats

Lenke til kommentar

RadJostein a poser or a true gamer?

 

Hvorfor har det seg slik at RadJostein så å si aldri spiller ferdig eller tester fullt ut spill han har?

 

La oss se hvor mye han EGENTELIG gamer!

 

Her er noen få spill tatt fra Josteins steam profil, som vi kan se Går Radcrew jostein lei av 97% av spillene sine etter under 1 time med spilling, ofte bare etter et par minutter.

 

Jeg kan faktisk ikke finne et spill Radcrew Jostein HAR fullført av sine 130 Steam spill. Har hverdags helten Radcrew Jostein gått lei gaming? Er det over å ut for Radcrew?

 

Hva har du å si til ditt forsvar Radcrew Jostein? ;)

 

 

Alt dette, og mye mer får dere svar på i neste spennende avsnitt av RAD CREW!

 

PS jeg har 37685 i gamescore på XBLA så jeg fullfører noen spill her og der ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...