Gå til innhold

HTC One med to SIM-kort er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært en kjekk jobb/privat telefon. litt tungvindt å gå med to telefoner på jobb.

 

Men har jeg tolket det rett at denne telefonen kan kjøre begge kortene samtidig. Slik at det ringer i telefonen uansett hvilket av nummerene dem ringer til??

 

Ja, HTC skriver følgende i sin pressemelding: "De to SIM-kortene fungerer samtidig, og kan enkelt tilpasses ved å tilknytte ulike ringetoner og varslinger til hvert kort. På den måten hører man alltid om det er en arbeids- eller privatkontakt som ringer. Det er ingen fare for at et anrop skal gå tapt, da man hele tiden blir varslet om innkommende anrop, selv om man snakker i telefonen. En annen nyttig funksjon gir brukeren muligheten til å velge om anrop og SMS-er skal utføres fra det ene eller det andre kortet."

Lenke til kommentar

Hvis du har 2 simkort med forskjellig operatør på disse. Eks Netcom og Telenor, fungerer dette greit ?

 

Det er hele poenget med løsningen, så svaret er, ja, det virker bra. Det artikkelen ikke sier noe om er om alle frekvenser og teknologier er støttet på begge simkort, har sett telefon med to simkort som i som støtter GSM på sim1 og sim2 støtter GSM+UMTS.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei

Jeg har brukt Duel SIM telefoner i flere år nå og er meget fornøyd med det. Fortiden har jeg en HTC Desire 600, som jeg kjøpte i Kuala Lumpur. Tidligere har jeg også hatt en fra Samsung.

 

http://www.htc.com/www/smartphones/htc-desire-600/

 

De mottar samtaler og meldinger sømløst og når du skal sende, har man 2 sende knapper, så det er enkelt å velge hvilket sim du vil svare med.

Å bytte ut privat sim med evt lokal sim når jeg er ute å reiser, er enkelt og krever ikke noe spesielt.

 

Er du lei av å bære på 2 telefoner, så er det bare å bestille seg en. Ebay har flere typer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...