Gå til innhold

Nå blir Netflix helt nytt på TV-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Skulle gjerne ha likt å fjernet alle barnefilmene fra min "hovedprofil".

Bare rot med anbefalinger av filmer,når har min niese sin egen profil.

 

1-2 år etter kampene er spilt.

Direkte er jo forutsetningen ;) Eventuelt via Youtube! Hva som helst, bare en kan se i full HD og kan betale for enkeltkamper på impuls der prisen er fra 25 til 100 kroner per kamp, alt etter som.

Lenke til kommentar

Apple kommer vel med en oppdatering om 6 mnd som sikkert kun er for US brukere, og så kommer Netflix oppdatering til AppleTV'er i Norge nærmere julen 2014.

 

Litt lei AppleTV'ens oppdaterings frekvens jg også.

 

Ja ganske elendig når det gjelder oppdatering osv. Når kommer HBO Nordic til Apple tv f.eks? De i Amerika har jo det allerede.

Lenke til kommentar

Hvordan vet dere at dette kommer til min TV? Kunne tenke meg både en kompatibilitetsliste med enheter som støtter oppdateringen, samt en rask forklaring på hvordan dere vet hvilken TV jeg har..

 

Ikke leste jeg noe om hvordan denne oppdateringen forholder seg til maskinvaren heller, den eksisterende programvaren er treg nok som det er.

Lenke til kommentar

Direkte er jo forutsetningen ;) Eventuelt via Youtube! Hva som helst, bare en kan se i full HD og kan betale for enkeltkamper på impuls der prisen er fra 25 til 100 kroner per kamp, alt etter som.

 

Har du forsøkt Viaplay? De har en del sport, og innhold som kan kjøpes enkeltvis. Har ikke vært interessert i hverken eller, så akkurat hvordan det fungerer vet jeg ikke.

 

Personlig håper jeg at Netflix ikke hopper på trenden med å kreve betaling for å vise innhold når man allerede abonnerer. Youtube har vel ikke noen betalingsløsning per i dag? Dessuten er streamingen deres svært mye dårligere enn mange andre. Hvorvidt Netflix hadde egnet seg til direktestreaming er jeg usikker på, men jeg er ikke overbegeistret for å betale for en slik oppgradering når de heller kan kjøpe inn mer innhold.

Lenke til kommentar

Ja ganske elendig når det gjelder oppdatering osv. Når kommer HBO Nordic til Apple tv f.eks? De i Amerika har jo det allerede.

Sist jag kollade så hade de inte HBO Nordic på en amerikansk Apple TV. De de däremot har är HBO go, vilket är något helt annat. Det kräver ett fast tvabbonemang på en amerikansk adress och kabelleverantör som är väldigt mycket dyrare än det vi betalar för HBO nordic. Varför skulle Apple ha HBO på apple tv när de säljer filmer och serier via itunes som varmt vetebröd?

Men jag är enig, det hade varit fint med möjligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sist jag kollade så hade de inte HBO Nordic på en amerikansk Apple TV. De de däremot har är HBO go, vilket är något helt annat. Det kräver ett fast tvabbonemang på en amerikansk adress och kabelleverantör som är väldigt mycket dyrare än det vi betalar för HBO nordic. Varför skulle Apple ha HBO på apple tv när de säljer filmer och serier via itunes som varmt vetebröd?

Men jag är enig, det hade varit fint med möjligheten.

Åja! Takk. Da vet jeg det. Har sittet å ventet på HBO Nordic til Apple TV. Men da gir jeg opp det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...