Gå til innhold

Rydd opp i ledningskaoset med CableBin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stapp alle kablene i bøtta så de gir økt induksjon. Bøtta holder på varmen. Ser "padda" sliten ut? Skjul den i bøtta. Lurer på hvor mange branner som skal til før dette produktet stoppes?

 

Jeg vil heller ha en "trommelpadde" med pen design og eget rom for nettverkskabler, USB-kabler etc. Designet og dimensjonert for full last med all kabelen på trommelen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pene omgivelser og pent lagte ledninger på bildet, men det er fortsatt en beige plastboks.

 

For ikke å snakke om alle ledningene som er redigert vekk.

 

Så vidt meg bekjent må du ha både strøm og skjermkabel til opp til skjermen, strøm og nettverkskabel til selve PC'en, samt skal du ha lyd, så må du ha lyd og strømkabel mellom sub, satelitter og pc.

 

Dessuten skal den lampa også ha strøm, og for meg ser det ut som den krever en trafo før den går i veggen.

 

Mus og tastatur er Bluetooth uten lading, så der slipper du kabler.

 

Og vi har heller ikke nevnt noe om diverse ting og tang du gjerne vil ha i tillegg. Lader for mobil og/eller kamera, og overføring til PC (gjerne via dock?), eksterndisk for backups, USB og strøm til printer og scanner.

 

Nei, hva de viser i skrytebilde og hva som er realiteten, er to helt forskjellige ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...