Gå til innhold

– Apple med stor, bøyd iPhone neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes allerede størrelsen iPhone 5/5s er på grensen av hva som er håndterlig med en hånd, så jeg ser absolutt ikke poenget med å fjerne denne størrelsen (4") helt til fordel for 4,7" og 5,5". Evt. er de noe helt ekstremt buete, slik at man når med tommelen over alt uten å måtte endre håndposisjon. Men det vil jo bare se helt dust ut...

Lenke til kommentar

Synes allerede størrelsen iPhone 5/5s er på grensen av hva som er håndterlig med en hånd, så jeg ser absolutt ikke poenget med å fjerne denne størrelsen (4") helt til fordel for 4,7" og 5,5". Evt. er de noe helt ekstremt buete, slik at man når med tommelen over alt uten å måtte endre håndposisjon. Men det vil jo bare se helt dust ut...

 

Hvorfor i alle verden må den betjenes med en hånd. Ser iPhone brukere hele tiden bruke begge hender. De holder med den ene og trykker med den andre

Endret av Karl M
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Hva er nytteverdien I å ha en kurvet mobiltelefon?

Kurven er motsatt av en håndflate. Som påpekt ovenfor så er en buen også feil I forhold til mikrofon og høytaler.

Hva med hard-cover til en buet telefon? Hvordan løser de det?

 

Min teori er at dette kun er en eksprimentell gimmick og at buede telefoner ikke kommer til å bli I markedet.

 

Det kan være at jeg ikke har forstått konseptet og at jeg kan overbevises :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Hva skal jeg med større skjerm?"

-vilkårlig iPhone (mis)bruker

Poenget har vært og vil være at størrelsen iPhone har for øyeblikket, gjør at en gjennomsnittlig person klarer å holde telefonen samt nå hele touchflaten med en hånd.

 

At du klarer å finne et bruk for større skjermer er det vel ikke tvil om (her spiller individuelle behov inn), men for folk flest er den eksisterende skjermstørrelsen riktig, iPhone eller ei.

 

@ Karl M:

Den må ikke brukes med en hånd, men poenget er at du har muligheten til det.

Om du holder en kopp kaffe i en hånd, koffert i en hånd, åpner en dør, leier et barn, åpner opp en dør, bærer matvarer eller andre dagligdagse ting, så har du fremdeles muligheten til å ta telefonen eller bruke den med den andre hånden.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Poenget har vært og vil være at størrelsen iPhone har for øyeblikket, gjør at en gjennomsnittlig person klarer å holde telefonen samt nå hele touchflaten med en hånd.

 

At du klarer å finne et bruk for større skjermer er det vel ikke tvil om (her spiller individuelle behov inn), men for folk flest er den eksisterende skjermstørrelsen riktig, iPhone eller ei.

 

@ Karl M:

Den må ikke brukes med en hånd, men poenget er at du har muligheten til det.

Om du holder en kopp kaffe i en hånd, koffert i en hånd, åpner en dør, leier et barn, åpner opp en dør, bærer matvarer eller andre dagligdagse ting, så har du fremdeles muligheten til å ta telefonen eller bruke den med den andre hånden.

 

Interessant nok var det argumentet som ble brukt før apple økte skjermstørrelsen, mange sa da at android-telefoner var for store for enhåndsbruk?

 

AtW

Cook =/= Jobs

 

Så størrelsen var bare perfekt for Jobs? :)

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...