Gå til innhold

Reaper of Souls får sandkassemodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I det Diablopanelt kommenterete rundt det å måtte gå igjennom samme chapters fire ganger for å låse opp den øverste vanskelighetsgraden i spillet var meningløst og et feilgrep som ødela både spillegleden og ikke minst mye av gleden og poenget rundt historien i spillet så ble jeg veldig positiv til denne utvidelsen.

 

Dette er et spill jeg spiller på grunn av at jeg vil oppleve historien, og ønsker gjerne å ha litt halvveis utfordring mens jeg får oppleve den. Så om de får på plass et system hvor jeg ikke må igjennom en slags "easy mode" og dermed få med meg hele historien uten utfordring og dermed blir tvunget til å gå igjennom den flere ganger for å låse opp et akseptabelt nivå så blir det å anskaffe denne utvidelsen og spille den med glede.

Lenke til kommentar

I det Diablopanelt kommenterete rundt det å måtte gå igjennom samme chapters fire ganger for å låse opp den øverste vanskelighetsgraden i spillet var meningløst og et feilgrep som ødela både spillegleden og ikke minst mye av gleden og poenget rundt historien i spillet så ble jeg veldig positiv til denne utvidelsen.

 

Dette er et spill jeg spiller på grunn av at jeg vil oppleve historien, og ønsker gjerne å ha litt halvveis utfordring mens jeg får oppleve den. Så om de får på plass et system hvor jeg ikke må igjennom en slags "easy mode" og dermed få med meg hele historien uten utfordring og dermed blir tvunget til å gå igjennom den flere ganger for å låse opp et akseptabelt nivå så blir det å anskaffe denne utvidelsen og spille den med glede.

 

Jeg er også positiv til utvidelsen, men funker det å spille dette pga historien? I mine øyne har d3 en av de aller dårligste historiene i manns minne. 100% forutsigbart, ingen cliffhangers og masse løse tråder som senere sies å være "planlagt" men som ikke kan være noe annet enn retcon-arbeid.

 

Nei, jeg gleder meg til å grinde hardt, men historien gleder jeg meg desverre ikke til :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det hvis jeg har diablo 3 på pcen, men vil ha Reaper of souls til PS4? Må jeg da kjøpe orginalen på nytt?

Du trenger bare kjøpe Diablo® III: Ultimate Evil Edition til ps4 så får du både hovedspillet og utvidelsen i en og samme pakke

 

Men om du eier hovedspillet på pc så har det svært lite betydning, man må betale for spill til hver enkelt maskin man vil ha ett spill til... Vi får ikke noe gratis på en konsoll bare fordi vi eier pc utgaven...

 

Eneste spillet jeg husker hadde noe slik var vel potal 2 på enten xbox360 eller ps3 for der fikk man en kode for pc utgaven med spillet....

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

I det Diablopanelt kommenterete rundt det å måtte gå igjennom samme chapters fire ganger for å låse opp den øverste vanskelighetsgraden i spillet var meningløst og et feilgrep som ødela både spillegleden og ikke minst mye av gleden og poenget rundt historien i spillet så ble jeg veldig positiv til denne utvidelsen.

 

Dette er et spill jeg spiller på grunn av at jeg vil oppleve historien, og ønsker gjerne å ha litt halvveis utfordring mens jeg får oppleve den. Så om de får på plass et system hvor jeg ikke må igjennom en slags "easy mode" og dermed få med meg hele historien uten utfordring og dermed blir tvunget til å gå igjennom den flere ganger for å låse opp et akseptabelt nivå så blir det å anskaffe denne utvidelsen og spille den med glede.

 

Og her er hovedproblemet med Diablo 3, de hørte på for mange personer som deg, folk som ikke likte diablo-formelen til å begynne med.

 

La oss håpe at de forstår hva diablo er med expansion, desverre tyder mye på at de ikke gjør det, men det er også noen svake lys å se. Hvis de ønsker å bringe serien tilbake til det den var må de fokusere på hva som gjorde diablo bra tidligere, og ikke på hva folk som ikke liker diablo formelen ønsker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det beste de hadde gjort med Diablo3 var å gå tilbake til Diablo 1 standarden. der alle klassene kunne bruke alt utstyret eneste som gjorde det vanskliger e for en warrior til å bruke spells var att han ikke kunne få så mye inteligence :) var og mye gøyere og gå i tristram hele tiden. det som skjer med chapterene er att ett av chapterene er kjedelig feks i D2 der chapter 3 er forferdelig kjedelig. D3 er chapter 2 kjedelig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er også positiv til utvidelsen, men funker det å spille dette pga historien? I mine øyne har d3 en av de aller dårligste historiene i manns minne. 100% forutsigbart, ingen cliffhangers og masse løse tråder som senere sies å være "planlagt" men som ikke kan være noe annet enn retcon-arbeid.

 

Nei, jeg gleder meg til å grinde hardt, men historien gleder jeg meg desverre ikke til :/

Diablo serien spilles på grunn av "loot" ene og alene. Historien har aldri vært spesielt bra i noen av spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...