Gå til innhold

Test: HTC One Max


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg virker det som om HTC lagde denne for å konkurrere med Samsung Galaxy Mega- og Note. Problemet er at de ikke har konfigurert programvaren til å utnytte størrelsen på skjermen. Telefonen har ingen såkalte "Mini Apps", ei heller mulighet for å dele skjermen, slik en kjenner fra Samsungs telefoner i samme størrelse.

 

Denne telefonen viker derfor lite gjennomtenkt noe anmeldelsene av enheten samsvarer med.

 

Trist, for HTC One er en svært vellykket telefon.

Lenke til kommentar

For meg virker det som om HTC lagde denne for å konkurrere med Samsung Galaxy Mega- og Note. Problemet er at de ikke har konfigurert programvaren til å utnytte størrelsen på skjermen. Telefonen har ingen såkalte "Mini Apps", ei heller mulighet for å dele skjermen, slik en kjenner fra Samsungs telefoner i samme størrelse.

 

Denne telefonen viker derfor lite gjennomtenkt noe anmeldelsene av enheten samsvarer med.

 

Trist, for HTC One er en svært vellykket telefon.

 

Jeg har hatt 2 LG optimus G pro og Galaxy Mega, har aldri brukt deling av skjermen eller noensinne vaert intressert av å bruke den. 6.3" er kanske stort for en mobilskjerm, men for å vaere en skjerm er det fortsatt veldig lite.

 

Hvis en vil surfe på internet så finnes det ikke noen grunn til å bruke mindre en hele skjermen når en gjoerer det.

Lenke til kommentar

Javel.

 

Jeg bruker skjermdeling på min Galaxy Note- og Mega hver dag.

 

Typiske brukscenarioer for meg er f. eks. å se et Youtube-klipp samtidig som jeg leser på nett, opprette kalenderhendelser samtidig som jeg tar en kjapp titt på innkommende tekstmeldinger for å se om jeg skal noe annet den aktuelle dagen, finne restauranter på Google Maps, samtidig som jeg sjekker eventuelle anmeldelser av restauranten i nettleseren, etc.

 

Mulighetene er mange.

 

Dette er en funksjon jeg bruker mye og som tar seg godt ut på en 6,3" såvel som en 5,7" skjerm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bra dere våger å innrømme at mobiler kan bli for stor :-)

Jeg viste at etter at Apple kom med iPhone 5c med fingeravtrykksensor, så ville andre leverandører komme diltene etter med halvdårlige løsninger. Kanskje like dårlig som de sensorene vi har sett flere ganger på enkelte high-end laptoper fra HP og Dell. Jeg lurer på hvor lang tid det tar før konkurrentene kommer opp med en like god løsning?

Ja, Motorola Atrix hadde også fingeravtryksleser, men i følge tester av den var denne også håpløs i bruk. Nårtid skal konkurrentene til Apple slutte å slenge på ny teknologi uten å teste det grundig først?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...