Gå til innhold

Viste ny betalingsløsning på Gulltasten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke før det blir enklere å traske med seg en telefon fremfor et kredittkort vil mobil betaling lønne seg!

 

Enklere blir det vel ikke, men telefonen er nå noe de fleste alltid har i nærheten.

Gleder meg i hvert fall jeg til jeg slipper å drasse på masse kort. Men at man kan klare seg helt uten kort er nok veldig langt frem i tid dessverre!

Lenke til kommentar

Enklere blir det vel ikke, men telefonen er nå noe de fleste alltid har i nærheten.

Gleder meg i hvert fall jeg til jeg slipper å drasse på masse kort. Men at man kan klare seg helt uten kort er nok veldig langt frem i tid dessverre!

 

Alle jeg kjenner har lomboka i nærheten alltid også, nesten i større grad enn telefonen.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg liker ihverfall denne løsningen bedre enn at mobilselskapet også blir bank (betaling via telefonregninga).

 

Uansett, slik tingene utvikler seg er du antagelig rimelig f****d om du mister mobilen i 2020. Tipper den står får all komminikasjon, er din identifikasjon, holder alle penga dine samt fungerer som nøkkel til både bilen og leiligheten.

Lenke til kommentar

Au. Flaut å lese. Hvor fisefin skal mann være, er det så awkwaaaaard å bruke NFC altså? Høres ut som en artikkel fra TOPP (om det magasinet lever enda :p). Hva med busskort mann må holde inntil kortlesere? Er det virkelig så flaut altså?

 

Liker at Apple kjekker seg med at de klarer å dele over Wifi, heeeelt uten det utrolig pinlige NFC elementet. Som om det er det som er hele poenget. Newsflash til Apple: Ingen har problemer med å dele filer i 2013 :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...