Gå til innhold

TEST: Logitech Cordless Click! Plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Err, hva var det som var riktig måte å holde musen på? Du burde hatt en "Venstre: feil, høyre: rett" (eller motsatt) så det var lettere å forstå.

Det til venstre ser jo helt feil ut. Hvis jeg forsöker å krölle fingrene opp ved siden av musen får jeg vondt i armen.

Lenke til kommentar
Err, hva var det som var riktig måte å holde musen på? Du burde hatt en "Venstre: feil, høyre: rett" (eller motsatt) så det var lettere å forstå.

Det til venstre ser jo helt feil ut. Hvis jeg forsöker å krölle fingrene opp ved siden av musen får jeg vondt i armen.

 

Ja, det er vel fordi du ikke har denne nye musa fra Logitech det, da!

Jeg synes for øvrig det var lett å forstå at det var bildet til venstre som var "riktig" måte å holde denne nye musa på - jeg leste tross alt teksten. ;)

Lenke til kommentar

Med grepet til høyre har man jo veldig dårlig tak i musa, personlig bruker jeg en mellomting mellom de to måtene. Jeg holder ringe- og lillefingeren min ute på sida av musa, men jeg krøller dem ikke sammen som på bildet.

 

BTW, er denne musa like tung som MX 700? MX 700 er ei god mus å holde i, men den er alt for tung for "hardcore" gaming (pga batteriene), iaff når man er vant til en modifisert MX 300 (dvs fjerna det metall-loddet inne i musa som er helt unødvendig) fra før.

Lenke til kommentar
Err, hva var det som var riktig måte å holde musen på? Du burde hatt en "Venstre: feil, høyre: rett" (eller motsatt) så det var lettere å forstå.

Det til venstre ser jo helt feil ut. Hvis jeg forsöker å krölle fingrene opp ved siden av musen får jeg vondt i armen.

 

Ja, det er vel fordi du ikke har denne nye musa fra Logitech det, da!

Jeg synes for øvrig det var lett å forstå at det var bildet til venstre som var "riktig" måte å holde denne nye musa på - jeg leste tross alt teksten. ;)

 

Jeg kan ikke se noen feil i plasseringen av bilene, jeg...

 

De er helt borte 8)

 

(Takk for at dere sa fra!)

Lenke til kommentar

Litt offtopic, men:

Dersom hw.no skal fortsette å ha den "denne artikkelen har blitt lest x ganger", bør dere legge litt mer i den.. Slik som den er nå, viser den jo bare summen av alle visningene som sidene totalt har (ja totalt, for den greia er jopå nesten hver side, teller hver gang den blir lastet, og det er ikke en egen for hver side.)

 

Just my 2¢.. :shrug:

Lenke til kommentar

Bare eg som ikkje fikk lest eller sett noe om kor godt denne responser i forhold til og vere trådløs eller gammlere genrasjoner ?. Det må jo vere det dessidert viktigaste fra trådløs mus til neste genrasjon med trådløs mus, at responsen er raskare. Eller ser eg ingen vits å teste denne musa 1 gang. Husker min gammle trådløse som var elendig respons på....går aldri tilbake uten leding.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

men har den sånn'en base charge station?? slik som mx700 har,,, det syns jeg er en fordel når man skal ha trådløs mus,,, jeg skal kjøpe en snart,, og trur det blir mx700,,, eller er det et dumt valg da? og mx700 er mye kulere,, denne er som lautsprecher sa litt for femi,,,

 

og er'e bare meg eller?? men jeg holder ikke en engen finger til scroll'n bruker finger'n som sitter på høyre knapp til å scrolle med jeg,,, :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...