Gå til innhold

En ny mobilprodusent har sett dagens lys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott med en ny konkurrent i telefonmarkedet. Det skader selvsagt ikke med økt konkurranse. Håper de blir tatt godt i mot.

 

Her er hjemmesiden deres.

 

Ut fra spesifikasjonene blir jeg ikke overrasket om prisnivået ligger mellom 700 kr (X3.5) og 1800 kr (X5.5 / Q4.5)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Det blir vel ikke mest aktuelt å sloss mot telefoner som ikke lengre er i salg... Kun dersom du har en gammel toppmodell er det interessant å sammenligne. Og dersom du har en gammel toppmodell er jeg villig til å gjette at du ikke egentlig vil bytte den ut med en slik billigmodell.

 

Sånn sett må denne vel heller levere mot f.eks. Samsung SII Plus, som er tilgjengelig for 1.849,-

Lenke til kommentar

Hvilke prishindre ligger det for å implementere 4G? Dyre lisensieringskostnader overfor en eller annen produsent/lisenshaver?

Sånn jeg har forstått det, så er det et av de absolutt største hindrene. Dessuten er det få produsenter som tilbyr LTE løsninger. Spesielt quallcomm ser ut til å ha veldig stor kontroll på LTE markedet.

Lenke til kommentar

Nystartet mobilfirma som skal selge rene Android mobiler og sier " .. latest version of Android, Jelly Bean 4.2" ... ehh

 

Kan jo håpe at de har skrevet teksten til siden for lenge siden, ellers er jo dette for dårlig. Hvis de ikke har mer kontroll på android oppgraderinger så holder jeg meg langt unna.

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

"Thunder" er vel den eneste med akseptabel ytelse anno 2014? Den vil nok yte helt greit, for de mange som ikke må ha et moderne flaggskip. Quad core A7 yter vel omtrent som dual core A9?

 

Stort sett får man ikke spesielt mye igjen for å ha 4 kjerner fremfor 2, så fire kjerners A7 yter mer likt 2 kjerners A7. Men thunder modellen har også dobbelt så kraftig GPU, dobbelt så mye RAM og dobbelt så kraftig RAM, som jeg tror vil gjøre en større forskjell.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle smarttelefoner er jo egentlig samme dings, med noe forskjell på innmat.

Variasjoner rundt en liten skjerm på ca 5 tommer er tross alt ikke uendelige.

 

Kan ikke si det er noe problem for meg, men kan ikke være enkelt for hipstere. :-)

 

Tipper vi ser noen fine endringer når mer fleksible materialer kommer.

En telefon som er lommebok og har skjerm på hele utsiden, kunne vært en fin løsning.

Da ville den bli en liten tablet som utbrettet, og telefon med 4-5" som sammenslått.

Lenke til kommentar

Det skal veldig mye til for å slå Windows Phone på billigmarkedet. Jeg vet ikke hvordan det står til i andre markeder, men i Norge har vi hatt fantastiske tilbud på WP-mobiler det siste året. Gjerne halvgamle toppmodeller til under 1500 kr.. Og som de fleste som har prøvd WP kan si seg enig i, telefonene yter veldig godt "per hw".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...