Gå til innhold

Dommen: Nexus 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CNET skriver i tillegg at KitKat er mer konseptuelt enn rikt på egenskaper.

 

Hvis Android ikke er rikt på egenskaper, selv i vanilla, hvilket OS er det da?

 

Det er jo hovedgrunnen til at folk syns det er "vanskelig", fordi det er flere egenskaper som du KAN (virker som om mange glemmer at du ikke må bruke det, du kan bare la de være) bruke i Android enn det er i iOS.

 

Så å trekke det for å ha manglende egenskaper.... Det blir bare dumt, spesielt hvis de ikke trekker windows phone og iOS for det samme (syns ingen bør bli trukket for det)

Lenke til kommentar

Etter å ha vært innom HTC Sense, vanilla Android (Galaxy Nexus) og nå stuck med Touchwiz (S4 Active) ser jeg alle grunner til å skaffe denne fremfor det meste. Min gamle GNex hadde 4.3 på releasedagen. Min nye S4 Active har 4.2.2 og 4.3 er ikke engang med i noen oversikt over oppdateringer. 4.4 kan jeg nok bare glemme.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, min neste telefon må være vanntett. ;) Satser på at Sony lanserer noe fint til våren før neste års båtsesong.

 

slettes ikke dumt. Min forrige mobil, Galaxy Nexus, tok kvelden etter fukt i USB-kontakten. Nå har jeg S4 Active. Den har allerede fåttseg noen kraftige dusjer. Noen med vilje, men også overlevd noen uhell.

Lenke til kommentar

Ja, S4 active er ingen dum telefon. Men det er ikke alle "vanntette" som faktisk der det.

 

En jeg kjenner kjøpte en av disse CAT-telefonene, som skal være det som tåler røffest behandling av alle telefoner; sertifisert i hue og ræva som de sier. Han var nøye på å plugge igjen alle hull, men en dag skylte han den under springen (den skal tåle vel 1m dyp i 1 time!)og dette var nok til at det kom dugg på innsiden. Han returnerte telefonen til butikk, de måtte sende den inn og selvsagt prøvde importør å si at "nei han hadde ikke hatt plugget igjen lukene på telefonen". Men etter mye om og men, fikk de en ny telefon siden forhandler er en bekjent av han som kjøpte den.

 

Før han fikk den utlevert så ba han dem om å rett og slett teste telefonen. Legg den 10 minutter i vann og se hva som skjer. Ganske riktig, også den nye telefonen dugget på innsiden. Det endte med at forhandleren sluttet selge CAT-telefoner og han jeg kjenner fikk en vanntett telefon av annet merke (Samsung tror jeg).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...