Gå til innhold

Denne teipen er 100 ganger sterkere enn Gaffa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

FiberFix er å få kjøpt på FiberFix.com, til den nette sum av 20 dollar (120 kroner) for en såkalt kombopakke.

Uhm nei, det er den ikke.

 

De sender selger kunn til kunder i USA \ Canada.

:----( Skulle nettopp sende en bestilling, så fikk jeg denne i trynet selv.

 

En norsk artikkel i en norsk "avis" bør vel skrive om produkter man får kjøpt -her- hjemme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan kjøpe den via amazon, men da koster pakken til bare 120,- plutselig 450,- inkl. frakt. ($26 for 3-pack fiberfix og 288,- for frakt)

 

Det er faktisk ikke så dyr frakt. Fra USA så er dette ganske vanlig. Jeg bestilte en pakke på 8,5 KG og frakten der ble på 600,-, for hver 8,5 KG så må du plusse på 600,-. Den minste frakten jeg har fått fra USA er faktisk ca 250,- da bestilte jeg 4 T-skjorter for 150,-. Så det så :p:)

Lenke til kommentar

 

Man kan kjøpe den via amazon, men da koster pakken til bare 120,- plutselig 450,- inkl. frakt. ($26 for 3-pack fiberfix og 288,- for frakt)

 

Det er faktisk ikke så dyr frakt. Fra USA så er dette ganske vanlig. Jeg bestilte en pakke på 8,5 KG og frakten der ble på 600,-, for hver 8,5 KG så må du plusse på 600,-. Den minste frakten jeg har fått fra USA er faktisk ca 250,- da bestilte jeg 4 T-skjorter for 150,-. Så det så :p:)

Jeg bestilte nylig fra bitcoinstore.com datadeler for ca 800$. Pakken veide 7,5kg, men frakta ble på nesten 200$ med billigste alternativ hos USPS. Spørs om ikke volumet på pakken har litt å si i tillegg til vekta ;-)

Lenke til kommentar

I tillegg til alle andre fraktkostnader, så kan dere regne ca Kr 60.- pr kilo for internasjonal flyfrakt, med startpris på rundt Kr 120.- for alt under to kilo. Jeg vet det finnes unntak, men de fleste pakker jeg har bestilt har fulgt denne "formelen" så en liten UPS pakke på 25$ pluss 120.- blir ca Kr 270.-

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...