Gå til innhold

Arma 3 har fått første del av enspillerkampanjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er dette pisset "skru på annonser"?

Må jeg nå hver gang gå opp til høyre hjørnet og skru av adblock på denne siden hver gang jeg skal lese en artikkel?

HADE BRA GAMER.NO!!!!

Denne kommentaren var så patetisk at det frister å synke til et like lavt nivå som deg, men det får jeg holde meg for god til.

 

1) Hvis du bruker en litt større del av hjernekapasiteten din vil du se at du får opp et valg som heter "Deaktiver på sider under dette domenet" når du trykker på Adblock knappen oppe i høyre hjørne. Dette vil permanent deaktivere Adblock på Tek.no domenet. Det er faktisk særdeles oppsiktsvekkende at du ikke la merke til dette da det ligger 3cm under "Sett Adblock på pause" som du refererer til.

 

2) Hvis du bidrar 29,- i måneden til Tek.no vil du få massevis med Ekstra-artikler, helt annonsefritt og du kan glede deg over at du er med på å bidra til vekst av alle domenene til Tek.no. Og du slipper å fremstå som en gjerrig, pengeløs snylter som krever at ting her i livet skal være gratis og komme på sølvfat.

 

 

EDIT: Skriveleifs...

Endret av IceBlitz
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Hva er dette pisset "skru på annonser"?

Må jeg nå hver gang gå opp til høyre hjørnet og skru av adblock på denne siden hver gang jeg skal lese en artikkel?

HADE BRA GAMER.NO!!!!

Denne kommentaren var så patetisk at det frister å synke til et like lavt nivå som deg, men det får jeg holde meg for god til.

 

1) Hvis du bruker en litt større del av hjernekapasiteten din vil du se at du får opp et valg som heter "Deaktiver på sider under dette domenet" når du trykker på Adblock knappen oppe i høyre hjørne. Dette vil permanent deaktivere Adblock på Tek.no domenet. Det er faktisk særdeles oppsiktsvekkende at du ikke la merke til dette da det ligger 3cm under "Sett Adblock på pause" som du refererer til.

 

2) Hvis du bidrar 29,- i måneden til Tek.no vil du få massevis med Ekstra-artikler, helt annonsefritt og du kan glede deg over at du er med på å bidra til vekst av alle domenene til Tek.no. Og du slipper å fremstå som en gjerrig, pengeløs snylter som krever at ting her i livet skal være gratis og komme på sølvfat.

 

 

EDIT: Skriveleifs...

 

Ikke for å støtte Rickenbacker, men enhver som bruker ordet "hjernekapasitet"... brrrr.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skulle ønske folk var litt mer ærlig og tar opp de åpenbare svakhetene med Arma 3. For meg så er hele kampanjen uinteressant pga landskapet og ikke minst intelligensen til fiendene.

 

Starten når du flyr over Altis så ser man hvor kjedelig og flatt det er. Chernarus har alt fra åpent terreng til tett skog og store byer som gir hele spillet en personlighet.

Men det verste syns jeg er fiendene, dem oppfører seg likt som Arma 2. Dem reagerer likt og bare skyter mot deg på mest kunstige måten jeg ikke har sett siden 10år tilbake.

 

Dette som er problemet med Arma nå, hele motoren der laget for å vanlige folk skal kunne lage missions på en enkel måte. Resultatet er at det er ingen AI, dem følger bare scriptede hendelser og selv basic ting som hopping klarer dem ikke, selv i Arma 3. Jeg er ihugga DayZ fan og elsker våpenrealismen men helsike asså, skulle ønske dem hadde samme produksjonskvalitet som Battlefield 4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

dem følger bare scriptede hendelser og selv basic ting som hopping klarer dem ikke, selv i Arma 3.

 

Mange som ikke liker det ja men visst du tenker deg litt om så ser du ikke mye soldater i virkelig verden som springer rundt og hopper.

 

Visst man har et døds ønske kan man godt springe rundt og hoppe.

Grunnen til at de stopper og tar føtterne opp som om de gkk over et gjerde, så er det på grunn av tyngden på utstyret, soldater kan bære helt syke mengder med seg, og du kan tenke deg hvor fort sliten eller fort de hadde blitt drept visst de skulle hoppe over gjerder og slikt.

 

Man skal aldri hoppe med ryggsekk .

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Mange som ikke liker det ja men visst du tenker deg litt om så ser du ikke mye soldater i virkelig verden som springer rundt og hopper.

 

Visst man har et døds ønske kan man godt springe rundt og hoppe.

Grunnen til at de stopper og tar føtterne opp som om de gkk over et gjerde, så er det på grunn av tyngden på utstyret, soldater kan bære helt syke mengder med seg, og du kan tenke deg hvor fort sliten eller fort de hadde blitt drept visst de skulle hoppe over gjerder og slikt.

 

Man skal aldri hoppe med ryggsekk .

 

Er ikke bare hopping, det å komme seg over et gjerde f.eks. Det er ikke noe flyt i bevegelsene. Har vært i militæret selv og det var mye utstyr på meg, men jeg var fortsatt mobil. Hvis man har så mye utstyr at man ikke kan klatre over et gjerde så tror jeg troppen har gjort noe veldig feil.

Lenke til kommentar

 

Er ikke bare hopping, det å komme seg over et gjerde f.eks. Det er ikke noe flyt i bevegelsene. Har vært i militæret selv og det var mye utstyr på meg, men jeg var fortsatt mobil. Hvis man har så mye utstyr at man ikke kan klatre over et gjerde så tror jeg troppen har gjort noe veldig feil.

Arma vil alltid ha sine irritasjoner, men visst man spiller det på rett måte så vil det være morsomt.

De har fikset på mye innen flyt fra Arma 2, men de har fortsatt samme stive måten de beveger seg på.

Det jeg irriterer meg mest over er kaotiske spill som City life, eller andre over crowded servere.

Admins i slike servere har et helvete og holde på med. så mange useriøse gamere at man blir kvalm og frustrert.

Heldigvis har script kids blitt mindre av etter spillet ble sluppet ut. man det var (nr 1) problem når Arma 3 kom ut.

 

Aldri har jeg hatt mer lyst til og kverke britiske ungdom som når jeg spiller Arma.....

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...