Gå til innhold

Dette er nytt i Android 4.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, og hva var så fantastisk med dette? Når kommer neste versjon spør nå bare jeg.

 

Du venter på 4.5? Eller 5.0? Eller har du ikke lest artiklen?

 

Mye spennende, spesielt om man leser bak "eyecandy".

Performance, Emoji, innebygd setting for å endre hjemskjerm, ny epost app, HDR photo-mode (ekte HDR, ikke liksom-filter) og NFC betalingsstøtte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du er for vant til massive oppdateringer, virker det som. Det er faktisk veldig mye fint i denne 4.4 versjonen. Mye under-the-hood, men også noen ting i overflaten. Uansett en veldig velkommen oppdatering.

Det er en stund siden det har kommet en massiv oppdatering nå. Den siste virkelig store var vel ICS. Nå som Google går vekk fra Jelly Bean-navnet hadde jeg forventet noe litt større enn bare en "under the Hood"-oppdateringer. Jeg synes Google kunne beholdt Jelly Bean-navnet en liten stund til og heller lansert 5.0 KitKat.

Men, ja, jeg hadde forventet en større oppdatering, men det å si at jeg er vandt til dem er å ta i. Det er jo ikke vært noen spesielt store oppdateringer det siste året.

Endret av Havardu
Lenke til kommentar

 

 

Du er for vant til massive oppdateringer, virker det som. Det er faktisk veldig mye fint i denne 4.4 versjonen. Mye under-the-hood, men også noen ting i overflaten. Uansett en veldig velkommen oppdatering.

Det er en stund siden det har kommet en massiv oppdatering nå. Den siste virkelig store var vel ICS. Nå som Google går vekk fra Jelly Bean-navnet hadde jeg forventet noe litt større enn bare en "under the Hood"-oppdateringer. Jeg synes Google kunne beholdt Jelly Bean-navnet en liten stund til og heller lansert 5.0 KitKat.

Men, ja, jeg hadde forventet en større oppdatering, men det å si at jeg er vandt til dem er å ta i. Det er jo ikke vært noen spesielt store oppdateringer det siste året.

Det er bare en .x-oppdatering, jeg synes det er veldig mye snacks - mer enn forventet.

 

Artikkelen kunne nevnt flere ting - som f.eks video-opptak av skjermen. Sikkert ikke en feature for alle, men kjekt for noen av oss!

Lenke til kommentar

KitKat er utrolig rask og effektiv, den kan brukes på enheter med 512MB ram. Har lest at den vil kunne kjøres på HTC Desire. Problemet er bare at man ikke kan velge vanilla eller det produsenten sender ut. Burde jo ha vært en mulighet for dette.

Hvor har du lest det? Jeg tviler sterkt på at det stemmer, iom. at Galaxy Nexus ikke får KitKat.

 

Forresten, den avataren din skremte meg skikkelig....

Lenke til kommentar

Hvor har du lest det? Jeg tviler sterkt på at det stemmer, iom. at Galaxy Nexus ikke får KitKat.

 

Forresten, den avataren din skremte meg skikkelig....

 

Fant avataren her i sommer og smalt med avis på skjermen, hehe.

 

Bruker en app som heter Drippler, får nyheter hver dag om android. Der fant jeg dette:

 

"One of the great things about Android is that it runs on a host of devices, ranging from the incredibly powerful to the cheap and cheerful. Of course, it’s to be expected that if somebody buys a cheap Android phone, they shouldn’t expect the performance of a flagship, but this is poised to change with KitKat. Google is implementing many minor changes that make Android a “svelte” and more manageable OS capable of running on lower-end devices."

 

Kilde:

http://android.appstorm.net/general/opinion/with-kitkat-is-android-ready-to-move-into-the-wearables-market/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...