Gå til innhold

Nexus 5 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, hvor lenge er det snakk om at vi skal holde tilbake JC-kontoen vår? Jeg trenger sårt en ny mobil, og vet ikke om jeg skal fortsette å bruke poteten min, eller bare fyre løs og bestille fra Google Play i USA. Nå husker jeg ikke hvor lenge etter N4 og N7 kom sist, men om det er snakk om et par måneder så er det nok ikke verdt det for min del!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så, vi kan enten vente i en måned, og så kjøpe telefonen for dobbelt pris? (4000 kr)

Eller så kan vi kjøpe den nå, enten i Amerika eller i et annet land i Europa, og få den for 2000 kr?

 

Er det noen som kan har noen gode erfaringer med import? Er det bedre å importere fra USA eller bør man importere fra Europa for å få den europeiske versjonen?

Lenke til kommentar

 

Regner med at den var myntet til Komplett og ikke til meg :) Komplett opererer med en dollarkurs på nesten 12

 

Klart det. Var ment som et poeng for å vise hvor vill prisforskjellen er på Norge og USA.

Og foresten, forskjellen på en 16GB og en 32GB i USA er skarve 300 kr. I Norge kommer den garantert til å utgjøre minst 600 kr, om ikke 1000 kr.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...