Gå til innhold

Ultrakompakt spilltastatur laget for folk på farten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feilen med nesten alle tastaturer i dag, er at tegnene på tastene forsvinner alt for fort. Tegnene er som regel limt på og trykket på oversiden og ikke på lim siden. Hadde de vært trykket på lim siden, ville de holdt mye lenger, da de jo vill vært beskyttet mot fett fra fingrene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ser ganske så greitt ut som mobilt tastatur, og Mad Catz leverer etter min erfaring god kvalitet, men skulle eg virkelig hatt noko "mobilt" hadde eg heller gått for eit rull-sammen tastatur.

 

Til Sundvallen spør eg om du i det heila har prøvd produktene deira?

 

Ellers synest eg dette kanskje ikkje er dem beste ideen dei kunne komme med, men i mine auge ser det alikevel ut som eit ganske greitt tastatur.

Lenke til kommentar

Ser ganske så greitt ut som mobilt tastatur, og Mad Catz leverer etter min erfaring god kvalitet, men skulle eg virkelig hatt noko "mobilt" hadde eg heller gått for eit rull-sammen tastatur.

 

Til Sundvallen spør eg om du i det heila har prøvd produktene deira?

 

Ellers synest eg dette kanskje ikkje er dem beste ideen dei kunne komme med, men i mine auge ser det alikevel ut som eit ganske greitt tastatur.

 

Mad Catz produkt er overpriset produkter som ikke tåler noe som helst. Også ser de ut som "futuristiske roboter" slik at 15åringer ska kjøpe det

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...