Gå til innhold

Slik er Xbox One i praksis


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

"xbox, play ".

Hvorfor ikke bare velge det? :|

 

ja, akkurat det i videoen var et dårlig eksempel, men hvis du eks. ikke er på hovedmenyen, men i gjør noe anet, er det raskere å si det...

Lenke til kommentar

Xbox kommer til å gjøre det stort! Microsoft har satset på en ordentlig media center løsning som Sony ikke er i nærheten av... Og maskinene er nesten identiske hva angår specs mtp spilling... Xbox kommer til å knuse PS4 i det lengre løp når PS4 hypen er over.

 

Forresten snedig at ingen noe lengre husker alle skandalene Sony gjorde gjennom PS3's levetid. Det latterlige dårlige PS-Network og forbrukerskandalene... Men Xbox one, det blir dårlige greier ja, for de har jo satt litt fokus på media med denne generasjonen... uff og huff...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så da mangler egentlig bare muligheten til å spille uten disk i maskinen, og Family Sharing der man kunne ha ti venner man delte spillene sine med, inklusive muligheten til å spille samtidig med en av dem.

 

Nei, det er sant. Folk mente det var viktigere å kunne ta med seg plata bort til en kompis...

 

Tror nok det hjelper til på spillsalget (måten de har det på nå).
Lenke til kommentar

Så da mangler egentlig bare muligheten til å spille uten disk i maskinen, og Family Sharing der man kunne ha ti venner man delte spillene sine med, inklusive muligheten til å spille samtidig med en av dem.

 

Nei, det er sant. Folk mente det var viktigere å kunne ta med seg plata bort til en kompis...

 

Det er ingenting som hindrer MS i å ha dette systemet slik det er nå. Det er vel heller at de ikke ønsker det, siden folk misforsto opplegget og trodde det var så bra som det du skriver her.

 

Ellers kunne videoen virket litt mer overbevisende om de ikke hadde brukt klipp fra Titanfalls reveal- gameplay...

Lenke til kommentar

Tror nok det hjelper til på spillsalget (måten de har det på nå).

Personlig tror jeg ikke det. Jeg har aldri lånt bort et spill heller da, men muligheten for å spille spill venner deler med meg uten å flytte på en disk er slik jeg ser det mye bedre. For ikke å snakke om muligheten for å spille uten disk.

 

Det er ingenting som hindrer MS i å ha dette systemet slik det er nå. Det er vel heller at de ikke ønsker det, siden folk misforsto opplegget og trodde det var så bra som det du skriver her.

 

Ellers kunne videoen virket litt mer overbevisende om de ikke hadde brukt klipp fra Titanfalls reveal- gameplay...

Det er en del praktiske ting som forhindrer dette. I det man kan flytte på en disk, må også disken være inne i maskinen. Hvordan skal MS vite om du fremdeles har spillene du deler? At du kan låne bort en plate umuliggjør Family Sharing.

 

Misforstod? Har du noen indikasjoner eller dokumentasjon på at dette ikke var akkurat slik MS i detalj forklarte at det skulle være på sine nettsider?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...