Gå til innhold

Snart kan du filme spilløktene dine automatisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Sweet!

Forhåpentligvis slipper vi nå å bruke Crapps og andre drittprogrammer som gjør at FPSen dropper i gulvet.

 

det fins programmer som senker FPS-en mye mindre en Fraps, det er kalt DXtory...

Lenke til kommentar

To get started with GeForce ShadowPlay Beta on October 28th, you?ll need a GeForce GTX 650 or higher desktop GPU, the latest Geforce drivers, and GeForce Experience 1.7, which will be available through GeForce.com and the in-app update tool.

Vil denne funksjonen kun være på 700-serien+ ?

Endret av Bjoern89
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt gleden med å teste ut Shadowplay å må bare si at det er et helt fantastisk program. Hadde ingen forskjell på min fps når jeg recordet og når jeg ikke recordet. Med Fraps kunne jeg miste så mye som 30fps når jeg recordet i 1080P og 60fps. Raw fila er dessuten betydelig mindre enn med de andre recording softwarene der ute, 3,8Gb brukt på et 11,30 minutters klipp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt gleden med å teste ut Shadowplay å må bare si at det er et helt fantastisk program. Hadde ingen forskjell på min fps når jeg recordet og når jeg ikke recordet. Med Fraps kunne jeg miste så mye som 30fps når jeg recordet i 1080P og 60fps. Raw fila er dessuten betydelig mindre enn med de andre recording softwarene der ute, 3,8Gb brukt på et 11,30 minutters klipp.

Jeg testet dette jeg også. Var fin oppløsning, men jeg syntes videobildene ble veldig blasse. Ble jo nesten havveis til svart-hvitt :hm:

Endret av Sjulimann
Lenke til kommentar

Jeg har testet det litt, men ser ut som hvert 24./25. bilde blir lagret to ganger, som gjør videoflyten hakkete. Jeg har da testet med Tomb Raider, både på Normal, High og Ultra, med GTX 670 og Intel i5 3570K @ 4.2 GHz.

 

Edit: Har på vsync, vet ikke om det har noe å si...

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Jeg har testet det litt, men ser ut som hvert 24./25. bilde blir lagret to ganger, som gjør videoflyten hakkete. Jeg har da testet med Tomb Raider, både på Normal, High og Ultra, med GTX 670 og Intel i5 3570K @ 4.2 GHz.

 

Edit: Har på vsync, vet ikke om det har noe å si...

Har du husket å rendre klippet? Når man spiller av en Raw fil så kan det hakke.

Lenke til kommentar

Har du husket å rendre klippet? Når man spiller av en Raw fil så kan det hakke.

 

Nei, har ikke rendret det, men bruker Media Player Classic Home Cinema og "step"-modus (hopper videre en frame om gangen), ser da at innimellom er to frames helt like (med ca. 25 frames mellom hver gang det skjer).

 

Edit: Testet med GRID også, akkurat samme "problem" der.

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Gleder meg til å prøve! De siste månedene har jeg hatt store problemer med FRAPS, og har ikke klart å åpne filmklippene mine i noe program, har prøvd både Vegas, Premiere, After Effects, Movie Maker, samt en rekke konverteringsprogrammer uten hell. Jeg har endt opp med å måtte spille av klippene i fullscreen i VLC, og så ta opp skjermen på nytt i local recording med Xsplit. Men da mister jeg myye kvalitet.

 

Dette problemet skjedde helt plutselig, og jeg har enda ikke klart å finne ut av hva som er galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...