Gå til innhold

Ikke last ned «GTA V» til Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hehe. Genialt om det er Rockstar som står bak. :)

Rockstar har vell ikke lov til å drive med ulovligheter de, som alle andre?

er ikkje veldig ulovlig og laste opp filer om man eiger rettighetene på?

 

er heller ikkje ulovlig og laste opp virus, ulovlige delen blir kva viruset gjør ettertid til klienten.

Endret av BonBattery
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er rart at så mange er så bekymret for at det ikke vil komme til pc.. Alle andre GTA-spill har jo blitt sluppet på pc, så hvorfor skal ikke GTA V komme da? Grunnen til at de slipper på konsoll først, er jo på grunn av at folk piratkopierer på pc fra dag 1, og de har lyst å tjene penger, ikke tape penger. Jeg synes personlig det er en genial strategi, da man må kjøpe det på konsoll (lovlig) for å kunne spille det rett etter release.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at så mange er så bekymret for at det ikke vil komme til pc.. Alle andre GTA-spill har jo blitt sluppet på pc, så hvorfor skal ikke GTA V komme da? Grunnen til at de slipper på konsoll først, er jo på grunn av at folk piratkopierer på pc fra dag 1, og de har lyst å tjene penger, ikke tape penger. Jeg synes personlig det er en genial strategi, da man må kjøpe det på konsoll (lovlig) for å kunne spille det rett etter release.

 

Folk piratkopierer fra dag1 på konsoll også....

 

AtW

Lenke til kommentar

Hehe, hvorfor kommer Gamer.no med advarsel om å ikke laste ned ett enkelt spill fra piratsider?

 

Folk burde ta straffa si og leve med virushelvetet hvis de er så kjipe at de piratkopierer.

 

 

Synes det er rart at så mange er så bekymret for at det ikke vil komme til pc.. Alle andre GTA-spill har jo blitt sluppet på pc, så hvorfor skal ikke GTA V komme da? Grunnen til at de slipper på konsoll først, er jo på grunn av at folk piratkopierer på pc fra dag 1, og de har lyst å tjene penger, ikke tape penger. Jeg synes personlig det er en genial strategi, da man må kjøpe det på konsoll (lovlig) for å kunne spille det rett etter release.

Folk piratkopierer fra dag1 på konsoll også....

 

AtW

Ikke i samme grad som på PC, konsoll må faktisk gjøres klar for å kunne spille pirat. PC er klar for pirat uten noen fysiske endringer av hardware nødvendig.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at så mange er så bekymret for at det ikke vil komme til pc.. Alle andre GTA-spill har jo blitt sluppet på pc, så hvorfor skal ikke GTA V komme da? Grunnen til at de slipper på konsoll først, er jo på grunn av at folk piratkopierer på pc fra dag 1, og de har lyst å tjene penger, ikke tape penger. Jeg synes personlig det er en genial strategi, da man må kjøpe det på konsoll (lovlig) for å kunne spille det rett etter release.

Grunnen er jo for å selge det 2 ganger, og da må man drøye det minst et halvår sånn at folk ikke gidder å vente.

Jeg tror man kan slappe helt av, det kommer nok alltids. Shitstar er ikke mindre griske enn at de vil ha med denne delen av markedet også nå når de utdaterte konsollene har solgt sitt.

En PC-versjon av dette spillet vil nok ligge på topplisten til Steam svært lenge. Faktisk lå IV-versjonen inne på topplista i de dagene V ble lansert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...