Gå til innhold

Ser du forskjellen på iPhone 5S og den kinesiske kopien?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

prosessoren er jo nesten like mange Ghz og like mange kjerner som A7, for A7 har to kjerner og 1,3 GHz.

 

Men den kjører Android som er langt ifra like optimalisert for akkurat den SoC-en.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

prosessoren er jo nesten like mange Ghz og like mange kjerner som A7, for A7 har to kjerner og 1,3 GHz.

 

Og med din konklusjon betyr det at den er like bra?

nei.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke sånn at iPhone hardware og design har vært hovedsalgsargumentet. Det er iOS som har vært attraktivt for de fleste. Det finnes jo en del telefoner som har mye bedre specs og ser penere ut. Jeg hadde betalt mye mer for en S4, HTC One, Xperia Z osv med iOS. Best of both sides. :)

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke sånn at iPhone hardware og design har vært hovedsalgsargumentet. Det er iOS som har vært attraktivt for de fleste.

Jeg har ikke grunnlag for å bestride din påstand, men nå har nok de fleste som du sier også mulighet til å kjøpe en iphone med iOS hvis det var det de ville ha. Denne telefonen er for den andre gruppen, de ikke fleste.

 

Det finnes jo en del telefoner som har mye bedre specs og ser penere ut. Jeg hadde betalt mye mer for en S4, HTC One, Xperia Z osv med iOS. Best of both sides. :)

Det får man også. Telefonene du nevner koster 3-4 ganger så mye som denne. Denne telefonen er tydeligvis for de som vil ha noe som ligner på iphone, men ikke vil betale i dyre dommer for hverken bedre specs eller iOS.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hadde jeg fått en iPhone 5S med vanilla Android 4.4 så ville jeg vurdert det.

 

Den optimale telefon:

* 16:10-format

* Skjerm helt ut til alle sider(~5", SAMOLED+, FHD)

* Design på nivå med iPhone 5/iPad Mini i metall

* Tynn, men allikevel tykk nok til å huse et skikkelig batteri

* Vanilla Android 4.4 KitKat

* Standard high end android-phone specs forøvrig

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...