Gå til innhold

Nå kan du lese Akam uten annonser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Starter du på 29 kr vipper du under en krone etter 13 måneder - starter du på 39 vipper du under 1 kr etter 14 måneder.
1 29,00 39,00
2 21,75 29,25
3 16,31 21,94
4 12,23 16,45
5 9,18 12,34
6 6,88 9,25
7 5,16 6,94
8 3,87 5,21
9 2,90 3,90
10 2,18 2,93
11 1,63 2,20
12 1,22 1,65
13 0,92 1,24
14 0,69 0,93

15 0,52 0,69
16 0,39 0,52
17 0,29 0,39
18 0,22 0,29
19 0,16 0,22
20 0,12 0,16
21 0,09 0,12
22 0,07 0,09
23 0,05 0,07
24 0,04 0,05
25 0,03 0,04
26 0,02 0,03
27 0,02 0,02
28 0,01 0,02
29 0,01 0,01
30 0,01 0,01
31 0,01 0,01
32 0,00 0,01
33 0,00 0,00

 

Totalt betaler du da 116 kr hvis du starter på 29kr og 156kr hvis du starter på 39.

 

Hvis forutsetningene mine om nye 25% avslag hver måned holder mål, da. Og det gjør de neppe. ;)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Totalt betaler du da 116 kr hvis du starter på 29kr og 156kr hvis du starter på 39.

 

Hvis forutsetningene mine om nye 25% avslag hver måned holder mål, da. Og det gjør de neppe. ;)

Dessverre har vi ikke hyggelig rabatt :)

 

Det har vært en del som har trodd at man kun får rabatt første måned, så derfor har vi prøvd å presisere at 29 kr blir fast pris for alle som registrerer seg før 1. november.

Endret av SiR0
Lenke til kommentar

Nei, hele Akam er og blir åpen. Det er kun på Hardware.no vi har ansatt nye journalister til å produsere Ekstra-stoff.

Med andre ord, så er det ikke så aktuellt for min del. Det er stoffet på Akam som potensiellt er interessant, Så jeg venter til dere ansetter nok folk til å fylle sidene der med interessant stoff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper det ikke tar så lang tid før de har pusha betalings opplegget gjennom på Akam også lik Hardware avd

Presenterer bare skrap på den gratis delen sånn at folk på en måte velger å betale for at ting skal bli vettug å se på artikler her.

Ja jo sniklansering.

Mye har skjedd her siden Overclok.no sin tid vet ikke jeg om dette har blitt så bra med kommersielle drift aktør interesser inn i bilde.

Lenke til kommentar

Da er adblock er rimeligere alternativ. Jeg ser ikke så mye som en reklame verken her eller andre steder.

Det er to alternativer for og beholde forumet/diskusjon.no og AD-block er ikke en av de alternativene, selv om jeg innrømmer at jeg bruker den tjenesten selv på hovedmaskinen :)

 

Når vi sperrer for reklame blir reklamen ikke registrert og akam/diskusjon.no får ikke betalt, jo flere som gjør dette jo mindre inntjening blir det.

 

Betale abonnement og slippe mye reklame, ikke betale og få mye reklame, uansett så må forumet gå med overskudd etterhvert for at investorene "mediehuset" skal gidde og bruke kapital på det.

 

Så man må en eller annen gang bestemme hva man vil, ha et forum og godta reklame eller betale for og slippe den, eller ikke ha et forum i nåværende form.

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har lite problemer med reklamen, og føler kvaliteten på det eksklusive ekstrastoffet svinger fra hummer til kanari. Likevel føler jeg at jeg bør støtte TEK siden jeg bruker det hver dag.

Regner med at det er mulig å avbestille underveis hvis man føler at man får lite for pengene.

Lenke til kommentar

Jeg har lite problemer med reklamen, og føler kvaliteten på det eksklusive ekstrastoffet svinger fra hummer til kanari. Likevel føler jeg at jeg bør støtte TEK siden jeg bruker det hver dag.

Regner med at det er mulig å avbestille underveis hvis man føler at man får lite for pengene.

 

Den støtten setter vi stor pris på :) Så lenge du melder deg av innen 30 dager er det helt gratis å prøve Ekstra. Du kan også huke av et valg når du bestiller om at abonnementet ikke skal fornyes automatisk etter prøveperioden.

Lenke til kommentar

Det er to alternativer for og beholde forumet/diskusjon.no og AD-block er ikke en av de alternativene, selv om jeg innrømmer at jeg bruker den tjenesten selv på hovedmaskinen :)

 

Når vi sperrer for reklame blir reklamen ikke registrert og akam/diskusjon.no får ikke betalt, jo flere som gjør dette jo mindre inntjening blir det.

 

Betale abonnement og slippe mye reklame, ikke betale og få mye reklame, uansett så må forumet gå med overskudd etterhvert for at investorene "mediehuset" skal gidde og bruke kapital på det.

 

Så man må en eller annen gang bestemme hva man vil, ha et forum og godta reklame eller betale for og slippe den, eller ikke ha et forum i nåværende form.

 

Nå er jeg usikker på hvordan reklamen på Akam oppfører seg (all den tid jeg knapt har sett den), men enkelte steder har såpass plagsom reklame at den i seg selv er grunn til å holde seg unna nettstedet. Denne typen steder ender sannsynligvis opp med at folk holder seg unna - pga reklamen.

 

Så har vi betalsteder uten reklame. Nettavisenes betalingsutgaver er gode eksempler på sånne. Problemet med dette i forhold til f.eks. foto, som det finnes såpass mye av på nettet, er at jeg tviler på at folk vil betale. Jeg ville i hvert fall ikke gjort det. Da hadde jeg heller brukt gratistjenester av typen diskusjonsforum, blogger til fotografer jeg liker, osv.

 

Jeg kan i hvert fall ikke si at jeg synes artiklene jeg ser her på Akam holder så høyt nivå at jeg ville betalt for dem (jeg leser dem, liker enkelte av dem, verdsetter innsatsen i artikkelen der de trekker ut et par dusin bilder fra månedstrådene og anmelder dem - selv om den kommer 5 måneder for sent, men jeg ville ikke betalt for det). Samtidig ser jeg selvsagt at det er grenser for hvor mye gratisarbeid folk gidder å legge i sånt (var i sin tid med på å ta meg av artikler og ymse på et annet nettsted, og det krever så mye innsats at det til slutt ble et ork), og det blir sånn sett en ond sirkel. Pengene kommer ikke inn (fordi ingen vil betale, og fordi sånne som meg fjerner reklamen), det er grenser for hvor mange som gidder å drive gratisarbeid i lengden og artiklene forsvinner (eller holder lavere nivå).

 

For min del er det forumet som betyr noe på steder som dette. Alt det andre får jeg mye bedre andre steder, og noen steder betaler for med glede (f.eks. ved å abonnere på det aldeles glimrende bladet Fotografi).

 

Men skal jeg betale nesten det samme for et år med dette som jeg betaler for det samme året med VG+? Det anser jeg som nærmest uhørt. Sånt betaler jeg ikke av prinsipp.

 

Her benytter jeg meg for øvrig kun av fotodelen. Alt dette andre tullballet inne på Hardware.no ville også resultert i at jeg her betaler for en haug med tjenester jeg ikke benytter meg av.

Lenke til kommentar

Nei, hele Akam er og blir åpen. Det er kun på Hardware.no vi har ansatt nye journalister til å produsere Ekstra-stoff.

Ok, fint det.

På et annet nettsted jeg er medlem, for å få hjelp fra entusiaster på sitt felt, så er jeg "betalende medlem". Da får jeg tilgang til ting som ikke er åpent for alle andre. Feks, forumdeler.

Forskjellen på dem og dere er at de har satt en sånn "hjelp oss og drifte forumet & betal det du klarer eller vil"-politikk, også får man listet opp hva man får ekstra.

Mens her hos dere skal dere selge oss en annen tjeneste. Tenk over det. Om den tjenesten dere selger er "å slippe å se reklame" så syns jeg hele greia er helt idiotisk. Jeg, og sikkert flere med meg er på Akam , ikke Tekno & highTek og sånne greier. Det er foto det hele dreier seg om.

 

Skal dere selge oss noe, så tilby noe seriøst. Det er iallefall min mening.

Lenke til kommentar

Wow. Første gang jeg ser noe sånt. Er det noe som kom i regi av denne debatten?

 

Jeg er uansett litt sta, så ved denne typen forsøk på tvang ville jeg ikke betalt om det så var en engangssum på 50 øre.

Det er heldigvis noe nytt på gang som skal kunne ta opp konkuransen med et vaklende TEK.

Vil anbefale alle å kutte ut hele Mediehuset TEK AS. La de få smake brukernes makt.

Endret av Leifsol
  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...