Gå til innhold

Utsetjing for Batman: Arkham Origins


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Kjipt med utsetting ettersom dette er et spill jeg gleder meg til. Men samtidig kjekt at det fremdeles kommer ut ei helg jeg har fri fra jobb.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

hva i svarte er det som feiler spillbransjen! håper folk svarer med piratkopiering, makan til utsettelser for tiden

 

Ta det med ro, det kommer om bare en uke..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg er vel ikke den eneste her som er i gang med å runde Arkham Asylum og Arkham City igjen, for å varme opp til Arkham Origins? Dette blir min fjerde-gang gjennom disse to mesterverkene av Batman-spill ;)

 

Er selv igang med å game litt Arkam Cirty, nå som GFWL endelig er borte. :)

Lenke til kommentar

 

hva i svarte er det som feiler spillbransjen! håper folk svarer med piratkopiering, makan til utsettelser for tiden

 

Ta det med ro, det kommer om bare en uke..

Poenget er at det er en utsettelse i Europa, ikke en utsettelse av spillet. Det er en latterlig inndeling nå når vi har digital distribusjon, og slikt fjas bør straffe seg, slik at de slutter.

 

PS: kommentar med forbehold av at utsettelsen gjelder digital dist, ikke bare tradisjonell distribusjom

Lenke til kommentar

Poenget er at det er en utsettelse i Europa, ikke en utsettelse av spillet. Det er en latterlig inndeling nå når vi har digital distribusjon, og slikt fjas bør straffe seg, slik at de slutter.

 

PS: kommentar med forbehold av at utsettelsen gjelder digital dist, ikke bare tradisjonell distribusjom

bra noen skjønner det

Lenke til kommentar

 

hva i svarte er det som feiler spillbransjen! håper folk svarer med piratkopiering, makan til utsettelser for tiden

 

Utsettelser = Bedre spill

Kan nok hjelpe litt, men er vel begrenset hva de kan gjøre på ei uke. Noe annet med Watch_Dogs hvor det var et halvt år eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...