Gå til innhold

Ny Galaxy S4 kan få full fart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batterilevetid, hvordan påvirker prosessorkjernene det, er den med høyeste frekvens den som bruker mest strøm, eller har de krympet kjernen enda mer med nylanseringen?

Snapdragon 800 har en forbedret arkitektur og en ny prosessteknikk som lar dem øke frekvensen og likevel holder seg innenfor omtrent likt strømforbruk som forgjengeren. Ut fra det jeg har sett av snapdragon 800 telefoner (LG G2) ser det ut til at snapdragon 800 bruker noe mindre strøm når den ikke er i bruk enn snapdragon 600, og omtrent det samme når den jobber maksimalt.

 

Det er nok ikke så dumt av samsung å lansere denne oppdaterte versjonen, det varte jo ikke lenge fra S4 ble lansert til de var danket ut på ytelse denne gangen. Men jeg regner med at S4 eierne kommer til å klage slik som iPad 3 eierne gjorde.

Endret av EirikLF
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Batterilevetid, hvordan påvirker prosessorkjernene det, er den med høyeste frekvens den som bruker mest strøm, eller har de krympet kjernen enda mer med nylanseringen?

Snapdragon 800 har en forbedret arkitektur og en ny prosessteknikk som lar dem øke frekvensen og likevel holder seg innenfor omtrent likt strømforbruk som forgjengeren. Ut fra det jeg har sett av snapdragon 800 telefoner (LG G2) ser det ut til at snapdragon 800 bruker noe mindre strøm når den ikke er i bruk enn snapdragon 600, og omtrent det samme når den jobber maksimalt.

 

Det er nok ikke så dumt av samsung å lansere denne oppdaterte versjonen, det varte jo ikke lenge fra S4 ble lansert til de var danket ut på ytelse denne gangen. Men jeg regner med at S4 eierne kommer til å klage slik som iPad 3 eierne gjorde.

Jeg har hatt denne telefonen I ett par maaneder, med snapdragon800 og 32gb internt minne(kjoept I S.Korea) og min erfaring er at stroemforbruket er Lavere enn 1.9ghz modellen. Men naa er erstatningen Xperia Z1 innkjoept og den telefonen er I en egen klasse

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

 

Håper de fortsetter å putte inn mer Ghz, det er jo det viktigste!

 

Det viktigste er at de øker antall megapixel på kamera! Sarkasme på sarkasme (såfremt din post var sarkastisk ment).

 

Jeg liker at mobiltelefonene blir kraftigere, men synes det går på bekostning av batterilevetiden.

Nehei - det viktigste (fra Samsung) er mer bloatware og unyttige funksjoner!

Lenke til kommentar

Samsung lager veldig bra mobiler! ALtså bare mobilen med innmaten, npr det gjelder programmvaren som skal innstaleres på den burde den faktik heller blitt laget av gutta på XDA Developers, de kan jo lage programvare.... Alt fra Samsung er jo bare dårlig koda drit i en surrete arkitektur.. Jeg har en s4 med eget kokt rom, den funker som et fjell, har skyhøybenchmark, tre dagers batteri og ingenting jeg ikke bruker... Denne filen for min programvare er på ca 500mb, hvor store er Samsung sin touchwiss?

2Gig eller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...