Gå til innhold

Nå kan du lese Amobil uten annonser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snart får vi vel ikke lest noe uten abb. Var jo meningen med internett at det skulle være fritt. Har ikke noe imot annonser, men når vi abonnerer på Canal Digital og Viasat etc. får vi fortsatt reklame. Begynner å bli dyrt med alle disse abonnemangene vi trenger.

Endret av Junk Inbox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snart får vi vel ikke lest noe uten abb. Var jo meningen med internett at det skulle være fritt. Har ikke noe imot annonser, men når vi abonnerer på Canal Digital og Viasat etc. får vi fortsatt reklame. Begynner å bli dyrt med alle disse abonnemangene vi trenger.

Tidligere var jeg ofte inne på TEK sine sider, ofte flere ganger daglig. Da var det mye bra førstehåndsstoff som de siste par årene er totalt endret. Nå er det stort sett klipp/lim fra andre sider.

Jeg har forsøkt meg med abonnement her, men må si det skuffet like mye som det som serveres på de åpne sidene.

Vil tro at når de har fått nok mange betalende så vil nok annonsene igjen dukke opp, også for de som betaler.

Skulle ønske folk sa skikkelig fra at de ikke ønsker dette ved å ikke betale, da hadde TEK måttet revurdere sin iver etter å ta betalt. For jeg kan ikke skjønne at noen finner noe her som er verdt å betale for.

Endret av Leifsol
Lenke til kommentar

Irriterer meg dette påfunnet med alle nettavisene plutelig skal ta betalt for og ikke se annonser. Og at alle artikklene som er spennende skal være extra "betal for" .

 

Jeg kan forstå dette for de som har hatt papair utgaver og mister kunder pga tap av ekte aviser men det er frekt av reine nettaviser og gjøre slikt.. Og ja jeg har adblock så ser ikke deres annonser heller...

Lenke til kommentar

Bruken av Adblock er en av årsakene til at flere og flere nettsider etter hvert må ta seg betalt, rett og slett fordi de mister en god del av inntektene sine når brukerne ikke lenger leser eller trykker på annonser.

 

Selvsagt så kan jo hvem som helst lage sin egen webside, betale for kostnadene med å hoste og ikke minst overføre data og samtidig drifte og lage meningsfullt innhold som trekker lesere helt uten å ta seg betalt for det.

Lenke til kommentar

Bruken av Adblock er en av årsakene til at flere og flere nettsider etter hvert må ta seg betalt, rett og slett fordi de mister en god del av inntektene sine når brukerne ikke lenger leser eller trykker på annonser.

Joda, noen forsøker seg med det, men det er ikke bare grunnet lavere inntekter, men også fordi en vil forsøke få noen ekstra inntekter. Men felles for de fleste som forsøker seg på dette ender det som oftest med at de mister inntekter. Innen skandinavia er det ikke enkelt å etablere betaling for nettbruk og det er få som har prøvd seg har fremdeles levde etter 2 - 3 år, om stoffet ikke er innenfor spesielle nisjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, noen forsøker seg med det, men det er ikke bare grunnet lavere inntekter, men også fordi en vil forsøke få noen ekstra inntekter. Men felles for de fleste som forsøker seg på dette ender det som oftest med at de mister inntekter. Innen skandinavia er det ikke enkelt å etablere betaling for nettbruk og det er få som har prøvd seg har fremdeles levde etter 2 - 3 år, om stoffet ikke er innenfor spesielle nisjer.

 

Så, hva er ditt forslag for at nettsider skal fortsette å ha livets rett om inntektene fra Reklame forsvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så, hva er ditt forslag for at nettsider skal fortsette å ha livets rett om inntektene fra Reklame forsvinner?

Ta deg tid å lese innlegget, og så kan du sjekke Mediehuset Tek AS sine regnskap for de siste årene. Da vil du finne det jeg snakker om, nemlig at mye vil ha mer. Det er ingen nedgang i reklameinntektene, men et ønske om å få i både pose og sekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det är så otroligt ojämn kvalitet på artiklar att jag aldrig skulle fundera på att betala för att slippa reklamen. Det att ni tar betalt är ok, online media går den vägen, men för guds skull, inte lägg det upp till att man skall betala för att få det samma. Se till att kvalitet gör mig villig till att betala.

 

Svenska kvällstidningar gör samma sak, de har plusbbonemang, men desvärre är det samma sak där. Journalister som aldrig skulle få godkänt i svenska hivar ut artiklar som har så mycket fel att det bara blir pinsamt.

 

Det är produkten som skall vara i fokus. Är den god nog kommer folk läsa det, med eller utan annonser.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ingen trollmann, men såvidt jeg vet er det vel ikke mulig å drive noe framtidsrettet uten inntekt.

Jeg synes dette tilbudet med å betale en slant i mnd er meget bra og billig for de som absolutt ikke klarer å leve med reklame og bannere. Amobil har aldri hatt overkill med reklame synes jeg, og jeg har lest denne nettavisen daglig i mange år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg ingen trollmann, men såvidt jeg vet er det vel ikke mulig å drive noe framtidsrettet uten inntekt.

 

Kan heller ikke se at noen har påstått at dette er mulig, så hvorfor ta slikt rett ut av løse lufta. Så etter min mening er du på grensen til å være trollmann.

Den som sjekker regnskapstallene (og forstår de) til Mediehuset Tek AS vil finne at inntektene fra reklame ikke svinner, men de vil ha i både pose og sekk.

At noen finner produktene gode nok til å kjøpe de er ikke overraskende, da det alltid finnes haugevis med lettlurte folk som stadig lar seg lure uansett hva som forsøkes omsatt.

Endret av Leifsol
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...