Gå til innhold

Spill Super Mario Bros i nettleseren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Dere skriver at det skal være HTML5 og Firefox støtter HTML5, men likevel får jeg beskjeden: Sorry, this needs Chrome! Vil det si at det ikke er HTML5-kompatibelt likevel?

Det fungerer da helt fint i Firefox, du må bare gå til http://www.fullscreenmario.com/index.html?nochrome slik det står beskrevet på spillsiden. Jeg tror bare utvikleren har valgt å teste alt i Chrome, og vil dermed kun garantere for at det fungerer i Chrome. Dessverre er det fortsatt mange små-forskjeller i nettleseren, og plutselig kan man bruke en funksjon som ikke er tilgjengelig i den ene men er det i den andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Virker tregt og lite spillbart, mulig det har noe med PCen jeg sitter på nå å gjøre. Men artig konsept.

 

Merker det er noe galt med FPS i spillet ja. Lagget skikkelig. Jeg sitter selv på en kraftig PC, så du er nok ikke alene, men det var spillbart for meg, det var bare som å spille et spill med 10 FPS.

Lenke til kommentar

Mongo greier, da leter jeg heller frem NES Original utgaven og spiller med en Original NES kontroller :) Mye bedre sjarm å spille det på en NES konsoller eller evt. Originale Classic utgaven på en GBA SP :) Det er fantastisk det, å bruke nettleser/tastatur for å spille Mario!!! Kan ikke skjønne at noen gidder en gang...

Lenke til kommentar

Mongo greier, da leter jeg heller frem NES Original utgaven og spiller med en Original NES kontroller :) Mye bedre sjarm å spille det på en NES konsoller eller evt. Originale Classic utgaven på en GBA SP :) Det er fantastisk det, å bruke nettleser/tastatur for å spille Mario!!! Kan ikke skjønne at noen gidder en gang...

 

Helg enig med deg, men for de som ikke har muligheten eller orker å kjøpe seg en gammel maskin er jo dette på en måte et kurrant og ikke minst gratis alternativ :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mongo greier, da leter jeg heller frem NES Original utgaven og spiller med en Original NES kontroller :) Mye bedre sjarm å spille det på en NES konsoller eller evt. Originale Classic utgaven på en GBA SP :) Det er fantastisk det, å bruke nettleser/tastatur for å spille Mario!!! Kan ikke skjønne at noen gidder en gang...

 

Helg enig med deg, men for de som ikke har muligheten eller orker å kjøpe seg en gammel maskin er jo dette på en måte et kurrant og ikke minst gratis alternativ :)

Jeg synest alle som spiller spill, skal kjøpe original utgavene og ikke utnytte gratis utgaver eller evt. piratkopier. Det gir også et feil bilde til forbrukeren som ikke ha spilt det før. Alle spillutviklere som lager spill fortjener fortjensten på vær enkelt forbruker i verden som spiller halve eller hele spillet deres :) Vi skal være glade for at det er noen som lager gode spill til oss :) Dette er min mening :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...