Gå til innhold

Test: Sony Xperia Z Ultra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Et annet alternativ i klassen brettmobil er Samsung Galaxy Mega, som har omtrent like stor skjerm som Ultra (5,3 tommer mot Ultras 5,4 tommer). Billigere er den også, men det skyldes nok mest at den er langt enklere utrustet enn Xperia Z. Skjermen er ikke full HD, prosessoren er en Snapdragon 400, og klokkefrekvensen er satt til 1,7 GHz. Ikke er den vanntett heller, slik Sonys nye monstermobil er".

 

Det har i konklusjonen sneket seg inn feil skjermstørrelse.

Lenke til kommentar

"Et annet alternativ i klassen brettmobil er Samsung Galaxy Mega, som har omtrent like stor skjerm som Ultra (5,3 tommer mot Ultras 5,4 tommer). Billigere er den også, men det skyldes nok mest at den er langt enklere utrustet enn Xperia Z. Skjermen er ikke full HD, prosessoren er en Snapdragon 400, og klokkefrekvensen er satt til 1,7 GHz. Ikke er den vanntett heller, slik Sonys nye monstermobil er".

 

Det har i konklusjonen sneket seg inn feil skjermstørrelse.

 

Takk, her må 5- og 6-tallet ha byttet plass på tastaturet. :-) Har rettet opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Et annet alternativ i klassen brettmobil er Samsung Galaxy Mega, som har omtrent like stor skjerm som Ultra (5,3 tommer mot Ultras 5,4 tommer). Billigere er den også, men det skyldes nok mest at den er langt enklere utrustet enn Xperia Z. Skjermen er ikke full HD, prosessoren er en Snapdragon 400, og klokkefrekvensen er satt til 1,7 GHz. Ikke er den vanntett heller, slik Sonys nye monstermobil er".

 

Det har i konklusjonen sneket seg inn feil skjermstørrelse.

Det er riktig. Det skal være 6,3 og 6,4. Fikser det nå.

Lenke til kommentar

Interessant telefon.

 

Uten å ha gjort noe inngående research på akkurat denne telefonen tror jeg dere har feil når dere sier at dere må ha kabel for å koble Dualshock-kontroller til mobilen. Jeg regner med de kjører samme løsning som på Xperia Tab Z, og her måtte man bruke en kabel første gang, for å synkronisere, men etterpå fungerer den trådløs.

 

Dette ble fikset med en innebygd "wizard" for å hjelpe deg med installasjonen.

Lenke til kommentar

Interessant telefon.

 

Uten å ha gjort noe inngående research på akkurat denne telefonen tror jeg dere har feil når dere sier at dere må ha kabel for å koble Dualshock-kontroller til mobilen. Jeg regner med de kjører samme løsning som på Xperia Tab Z, og her måtte man bruke en kabel første gang, for å synkronisere, men etterpå fungerer den trådløs.

 

Dette ble fikset med en innebygd "wizard" for å hjelpe deg med installasjonen.

 

Det er riktig. Så har vi også skrevet at den kan brukes sammen med trådløse kontroller for PS3. Kabelen må du ha for å koble dem sammen. Men når de først er koblet trenger du ikke kabelen mer, Jeg skal legge til en setning så dette kommer tydeligere frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff vanskelig valg denne eller iphone 5s ?

Hehe, disse to kan nok ikke sammenlignes. Det blir som å størrelsesmessig sammenligne en BMW X5 med en VW Golf. Ikke alle trenger en så stor bil. Du må nok ta deg en tur i butikken for å ta en nærmere titt på dem. Ultra er altså gigantisk, men så blir man vant til det etter en ukes tid. Jeg er veldig fornøyd med min, men jeg skjønner at dette er et nisjeprodukt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, disse to kan nok ikke sammenlignes. Det blir som å størrelsesmessig sammenligne en BMW X5 med en VW Golf. Ikke alle trenger en så stor bil. Du må nok ta deg en tur i butikken for å ta en nærmere titt på dem. Ultra er altså gigantisk, men så blir man vant til det etter en ukes tid. Jeg er veldig fornøyd med min, men jeg skjønner at dette er et nisjeprodukt.

Haha kommenterte bare på tulle skulle bare se om jeg fikk noen fanboys etter meg!! hahahah

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøpstips uke 42: Lefdal har Z Ultra i ukens kundeavis til 395,- med Telenor... De har ikke fått inn Telenorlåste mobiler i tide til....avisa. Så de har tatt bestemmelsen om å selge deg en ulåst Z Ultra til den prisen. (12 måneders binding til Telenor blir det selvfølgelig..men en god deal er det :-)
(Ovenstående var ihvertfall beskjeden jeg fikk idag mandag 14.10 når jeg kjøpte min ulåste Z Ultra til 395,- i Trondheim).

Endret av hoodoo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...