Gå til innhold

Test: Sony KD-65X9005A


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller blir det feil å gi minus for lite 4k innhold?? Blir det samme med mobiler også, såg mye i starten av WP når det var nytt, der fikk flere mobiler minus for lite utvalg i WPS.

Det er jo ikke produsentene som skal få minus for manglende 4k innhold eller apps i google store osv.

Test produktet, innhold fra 3. parts leverandører (filmprodusenter, app store osv) har ikke noe med testen å gjøre ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller blir det feil å gi minus for lite 4k innhold?? Blir det samme med mobiler også, såg mye i starten av WP når det var nytt, der fikk flere mobiler minus for lite utvalg i WPS.

Det er jo ikke produsentene som skal få minus for manglende 4k innhold eller apps i google store osv.

Test produktet, innhold fra 3. parts leverandører (filmprodusenter, app store osv) har ikke noe med testen å gjøre ;)

 

Det er ikke nødvendigvis et _minus_, kanskje mer en bemerkning for deg som kjøper, at det på mange måter ikke er noen stor vits i å kjøpe 4K-TV enda.
Lenke til kommentar

Sony og Philips sine 4k toppmodeller er desidert to av de beste. Sony med sitt uvanlige design, men fy fader, lyden på TV er virkelig tøff og sylskarpt bilde. Philips med sitt flotte ambilight system som gjør at alt blir mer behagelig å se på samt et sylskarpt bilde. Smart funksjonene burde nok vært raskere osv. Men det viktigste for meg er bildekvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...