Gå til innhold

Dette er tidenes mest populære mobiltester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med unntak av LG-en og Nokia-en så har jeg alle i samlingen. Holder fortsatt en knapp på W995. Selv om den ikke har specs som Android-telefonene på denne lista, så var den en fantastisk telefon i sin tid. Her var det ingen "plastic fantastic". Det hender fortsatt at SIM-kortet finner veien til denne telefonen...

Lenke til kommentar
"Batterilevetiden i KU990 er god. Taletiden er oppgitt til 3,8 timer i 3G-nettet"

 

 

Andre telefoner fra listen:

 

- Sony Ericsson Arc: 7 timer (3G)

- Samsung Galaxy S2: 7 timer (3G)

- Nokia N82: 3 timer (3G)

- HTC Desire: 6 timer (3G)

- Sony Ericsson W995: 4 timer (3G)

- Samsung Galaxy S: 6 timer (3G)

 

Dette beviser jo at dagens telefoner har vesentlig bedre batterier, og ikke dårligere. Tror vi rett og slett husker feil :)

 

- Sony Xperia Z Ultra: 16 timer (3G)

- Sony Xperia Z1: 15 timer (3G)

- Nokia Lumia 1020: 13 timer (3G)

- LG G2: 17 timer (3G)

- iPhone 5S: 10 timer (3G)

- HTC One: 18 timer (3G)

- Samsung Galaxy Note 3: 21 timer (3G)

- Samsung Galaxy S4: 17 timer (3G)

 

(Kilde: GSM Arena)

Endret av LordManhattan
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Med unntak av LG-en og Nokia-en så har jeg alle i samlingen. Holder fortsatt en knapp på W995. Selv om den ikke har specs som Android-telefonene på denne lista, så var den en fantastisk telefon i sin tid. Her var det ingen "plastic fantastic". Det hender fortsatt at SIM-kortet finner veien til denne telefonen...

Det er jeg helt enig i.

Den var fantastisk å se på, ta på og i bruk :)

Hadde den selv, og er en telefon jeg aldri vil glemme.

Var den første mer avanserte mobilen jeg kjøpte meg, og vips så ble man bitt av GAS-syndromet for mobiltelefoner :)

 

Etter denne ble det HTC Desire HD, Galaxy S2, Xperia Z og Xperia Z1, samt Galaxy Tab P1000, Asus Transformer TF700T og annet snacks :)

 

Lukten av en sjelden gang svidd lommebok kan derfor raskt spores tilbake til W995 :D

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Jeg bruker fortsatt S2en min, og den er fortsatt fin - AMOLED men ikke pentile, penere enn S3/S4, passe størrelse, tynn og lett. Siden den var ny har batteriet blitt noe dårligere og den har samlet mange, men små, riper, pluss en liten sprekk i glasset ute i et hjørne. Gitt hvor mange ganger jeg har mistet den i bakken er det nærmest imponerende. Vi får se når jeg gidder å bytte den ut, men det behøver ikke være helt ennå.

Endret av Djn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andre telefoner fra listen:

 

- Sony Ericsson Arc: 7 timer (3G)

- Samsung Galaxy S2: 7 timer (3G)

- Nokia N82: 3 timer (3G)

- HTC Desire: 6 timer (3G)

- Sony Ericsson W995: 4 timer (3G)

- Samsung Galaxy S: 6 timer (3G)

 

Dette beviser jo at dagens telefoner har vesentlig bedre batterier, og ikke dårligere. Tror vi rett og slett husker feil :)

 

- Sony Xperia Z Ultra: 16 timer (3G)

- Sony Xperia Z1: 15 timer (3G)

- Nokia Lumia 1020: 13 timer (3G)

- LG G2: 17 timer (3G)

- iPhone 5S: 10 timer (3G)

- HTC One: 18 timer (3G)

- Samsung Galaxy Note 3: 21 timer (3G)

- Samsung Galaxy S4: 17 timer (3G)

 

(Kilde: GSM Arena)

Batterier er jo nettopp blant de teknologiene som har hatt størst fremskritt de siste årene så er vell ikke akkuratt noen overraskelse det:-p

Av samme grunn har alle mulige dingser gått over til batteridrift, alt ifra skrumaskiner til el-biler, for ikke så mange år siden var dette nesten utenkelig....

Lenke til kommentar

Jeg bruker fortsatt S2en min, og den er fortsatt fin - AMOLED men ikke pentile, penere enn S3/S4, passe størrelse, tynn og lett. Siden den var ny har batteriet blitt noe dårligere og den har samlet mange, men små, riper, pluss en liten sprekk i glasset ute i et hjørne. Gitt hvor mange ganger jeg har mistet den i bakken er det nærmest imponerende. Vi får se når jeg gidder å bytte den ut, men det behøver ikke være helt ennå.

 

Jeg byttet nettop ut min S2 med en S4 Active, eneste grunnen til det er at S2en begynte å få litt lite batteri, og ble litt treg :(

Lenke til kommentar

Husker jeg kjøpte en LG KU990 etter å ha lest gode anmeldelser og pga. "godt" kamera. Etter et par måneder var jeg faktisk så lei av den at det tok nesten tre år før jeg i et leap of faith ga touch-telefoner en ny sjanse med Android.

 

Jeg tenkte faktisk på å selge telefonen siden den tross alt var såpass ny, men jeg klarte faktisk ikke å få meg til å selge et så gjennomført jævelig stykke telefon til noen andre. Den fikk lide en lang og forhåpentligvis smertefull død.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt en W995 i dag, jeg. Tror den hadde dekket behovene mine mer enn greit. Batteritiden er sikkert bedre enn dagens smarttelefoner også. Jeg ser det ligger noen på Finn, men de er så klart brukte. Flere år gammel bruktmobil har jeg ikke trua på, der tenker jeg du fort får den berømte katta i sekken.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt en W995 i dag, jeg. Tror den hadde dekket behovene mine mer enn greit. Batteritiden er sikkert bedre enn dagens smarttelefoner også. Jeg ser det ligger noen på Finn, men de er så klart brukte. Flere år gammel bruktmobil har jeg ikke trua på, der tenker jeg du fort får den berømte katta i sekken.

 

Lett å finne på ebay. Nye, eller ubrukte er vel mer riktig. Kommer på rundt tusenlappen med mva.

Lenke til kommentar

 

Med unntak av LG-en og Nokia-en så har jeg alle i samlingen. Holder fortsatt en knapp på W995. Selv om den ikke har specs som Android-telefonene på denne lista, så var den en fantastisk telefon i sin tid. Her var det ingen "plastic fantastic". Det hender fortsatt at SIM-kortet finner veien til denne telefonen...

Det er jeg helt enig i.

Den var fantastisk å se på, ta på og i bruk :)

Hadde den selv, og er en telefon jeg aldri vil glemme.

Var den første mer avanserte mobilen jeg kjøpte meg, og vips så ble man bitt av GAS-syndromet for mobiltelefoner :)

 

Etter denne ble det HTC Desire HD, Galaxy S2, Xperia Z og Xperia Z1, samt Galaxy Tab P1000, Asus Transformer TF700T og annet snacks :)

 

Lukten av en sjelden gang svidd lommebok kan derfor raskt spores tilbake til W995 :D

Hva skjer med så mange telfoner? og experia Z OG Z1??

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...