Gå til innhold

Tilbake til vakre Kyrandia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oioioi! Dette var ikke dumt! Husker at jeg leste omtalen av Hand of Fate om og om igjen i gamle Databladet. Jeg har spilt gjennom 1 og 2, men jeg vil jo si at nr 2 traff meg best. JEg gledet meg også voldsomt til Malcoms Revenge, men på den tiden var det ikke så mange spillbutikker og dessuten hadde jeg ikke så mye penger slik at jeg fikk tak i en litt ulovlig versjon av spillet. Den funket dessverre dårlig, så nå blir det kjøp så jeg endelige kan få spille nr 3. Malcolm, here I come!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Oioioi! Dette var ikke dumt! Husker at jeg leste omtalen av Hand of Fate om og om igjen i gamle Databladet. Jeg har spilt gjennom 1 og 2, men jeg vil jo si at nr 2 traff meg best. JEg gledet meg også voldsomt til Malcoms Revenge, men på den tiden var det ikke så mange spillbutikker og dessuten hadde jeg ikke så mye penger slik at jeg fikk tak i en litt ulovlig versjon av spillet. Den funket dessverre dårlig, så nå blir det kjøp så jeg endelige kan få spille nr 3. Malcolm, here I come!

 

Jøss en annen Databladet-leser jo!

 

Tror jeg fremdeles har Hand of Fate-boksen liggende. Var mitt første fullprisspill. 499kr på 9-årsdagen min :)

Lenke til kommentar

Det er sikkert mange av oss. Jeg vet at jeg tyter om databladet i mange tråder, men det var tross alt et perfekt spillblad. Ihvertfall den gang da. Jeg har noen gamle blad liggende oppe på loftet til foreldrene mine. KAnskje jeg får besøke dem ved en gitt anledning.

 

Når det gjelder fullprisspill så tror jeg ikke jeg hadde så mange av disse. Jeg var utrolig fascinert av The Legacy (det var jo digitaliserte sprites og greier) og kjøpte vel det. Men det tror jeg må ha vært på noe form for salg hos IQ data i Bergen... Jeg pleide å stikke innom der for å spille Championship Manager på prøvemaskinene deres...

Lenke til kommentar

Det er sikkert mange av oss. Jeg vet at jeg tyter om databladet i mange tråder, men det var tross alt et perfekt spillblad. Ihvertfall den gang da. Jeg har noen gamle blad liggende oppe på loftet til foreldrene mine. KAnskje jeg får besøke dem ved en gitt anledning.

 

Helt enig, Databladet var en perle med mye sjarm. Som deg har jeg endel blader liggende hos foreldrene mine selv om det er langt fra komplett samling og definitivt ikke i mint-condition. Har vurdert om jeg skal scanne inn litt (spesielt Trashcan) for å dele denne kulturhistoriske perlen :)

 

Fullpris-spill var definitivt ikke vanlig for meg heller. Etter Hand of Fate må jeg frem 4-5 år til Half-Life før jeg igjen skulle betale fullpris for et spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Det er sikkert mange av oss. Jeg vet at jeg tyter om databladet i mange tråder, men det var tross alt et perfekt spillblad. Ihvertfall den gang da. Jeg har noen gamle blad liggende oppe på loftet til foreldrene mine. KAnskje jeg får besøke dem ved en gitt anledning.

 

Når det gjelder fullprisspill så tror jeg ikke jeg hadde så mange av disse. Jeg var utrolig fascinert av The Legacy (det var jo digitaliserte sprites og greier) og kjøpte vel det. Men det tror jeg må ha vært på noe form for salg hos IQ data i Bergen... Jeg pleide å stikke innom der for å spille Championship Manager på prøvemaskinene deres...  

 

The Legacy var ikke det et skrekkspill fra Microprose? holdt på dø av skrekk i det spillet hehe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...