Gå til innhold

Podkast: Rad Crew #143


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikkje at det lav fps innimellom på WW. Hadde egentlig forventa at WW ville fungere optimalt på Wii U og er såleis litt i tvil om kommande spill og korleis di vil fungere på Wii U.

 

Kotaku er snadder da di rett ut seier om eit spille er verdt å spille eller ikkje samt tek med litt forskjellig svada for og imot.

 

Har tru på Valve sin nye kontroller. Den vil muligens gi stuespillinga ein ny opplevelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjære Marte Hedenstad når typen din tar tv'en for å spille GTAV så kan du spille Wind Waker på din Wii U Gamepad. Jeg spiller stort sett bare på selve Gamepad'en siden 60'' er opptatt til en vær tid :)

 

Wind Waker HD må bare spilles og aldri fokuser på det negative, akkurat slik som Maabren skriver ser jeg. Man skal leve og kose seg mye med spill istedenfor å være sur og grett'n ;)

Vi har et liv vi skal kose oss med :)

 

Ha en fantastisk eventyr reise i Wind Waker til dere som velger å kjøpe og bruke tid på dette vakre remake spillet til Wii U :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjære Marte Hedenstad når typen din tar tv'en for å spille GTAV så kan du spille Wind Waker på din Wii U Gamepad. Jeg spiller stort sett bare på selve Gamepad'en siden 60'' er opptatt til en vær tid :)

 

Wind Waker HD må bare spilles og aldri fokuser på det negative, akkurat slik som Maabren skriver ser jeg. Man skal leve og kose seg mye med spill istedenfor å være sur og grett'n ;)

Vi har et liv vi skal kose oss med :)

 

Ha en fantastisk eventyr reise i Wind Waker til dere som velger å kjøpe og bruke tid på dette vakre remake spillet til Wii U :)

 

Vi digger Wind Waker her i Rad Crew hvertfall :D

 

Bra tips om å spille på Gamepaden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...