Gå til innhold

Nvidia kutter i skjermkortprisene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har erfaringer med SLI i nyere tid? Jeg prøvde meg for noen år siden med 2 8800GT men det var bare en masse problemer med microstutters og tull så det endte med at jeg solgte det ene kortet. On topic: Alltid fint med priskutt, men klarer meg enn så lenge med mitt 670

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaringer med SLI i nyere tid? Jeg prøvde meg for noen år siden med 2 8800GT men det var bare en masse problemer med microstutters og tull så det endte med at jeg solgte det ene kortet. On topic: Alltid fint med priskutt, men klarer meg enn så lenge med mitt 670

 

Jeg har to 670 i SLI og jeg har ikke merket mye trøbbel

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaringer med SLI i nyere tid? Jeg prøvde meg for noen år siden med 2 8800GT men det var bare en masse problemer med microstutters og tull så det endte med at jeg solgte det ene kortet. On topic: Alltid fint med priskutt, men klarer meg enn så lenge med mitt 670

 

Kjører 2 stk 660TI i SLI å merker ikke noe til stuttering eller screentearing.

Lenke til kommentar

Jeg har vurdert et GTX760 nå når jeg skal bygge en ny pc, men ser at flere nettbutikker selger Asus GTX680 DC2 til under 2000,-. Er det noen grunn til å ikke heller velge 680 når prisen er den samme?

 

760 er nesten like bra som 670, 680 er helt klart bedre. Ingen grunn til å gå for 760 når du får 680 til samme prisen mao.
Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaringer med SLI i nyere tid? Jeg prøvde meg for noen år siden med 2 8800GT men det var bare en masse problemer med microstutters og tull så det endte med at jeg solgte det ene kortet. On topic: Alltid fint med priskutt, men klarer meg enn så lenge med mitt 670

 

Enda masse problemer med sli, selv med kort som innholder 2 kort (altså ingen bridge man må bygge selv).

 

Selv har jeg opplevd at skjermen blir svart til jeg går ut av spillet å setter på enkel gpu, og av og til blir til og med det vanskeligt når hele skjermen flimrer...

 

Jeg har ikke får så mye mer fps etter jeg bytta fra 680 til 690, mange spill støtter enda ikke sli, og hvis man bruker eksempel 2x 680 i sli, så er det ikke uvanlig å see midtlinjen når man snur seg (halvt halvt bilde).. veldig irriterende.

 

Selv vil jeg KUN annbefale sli hvis man har mer enn en skjerm. og da kan man heller gjøre som meg, kjøpe 690, eller 790 (billigere en å kjøpe 2 kort).. ellers holde seg unna.

Titan er det beste korte på markede (780 begynner og nerme seg titan kraften... så dem dropper sikkert titan prisen snart).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...