Gå til innhold

Sleeping Dogs får oppfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg er flotte nyheter! Synes Sleeping Dogs hadde et velutviklet kampsystem, god historie og PC versjonen så veldig flott ut. Denne serien fortjener å gjøre det bedre og håper at oppfølgeren videreutvikler det orginalspillet gjorde så bra.

 

Absolutt, en av mine mange favorittspill denne generasjonen og en positiv overraskelse. Om GTAV er som å spille en veldig god actionfilm, er Sleeping Dogs som å spille en veldig god Hong Kong actionfilm.

Lenke til kommentar

Dette er jeg veldig glad for å høre! Sleeping Dogs hadde sine svakheter, men det var likevel en god del ved det jeg likte veldig godt. Slåssesystemet var ikke særlig komplisert, men ga deg likevel en god følelese av å spille i en "kung fu" film. Jeg likte også måten spillet til tider nærmest tvang deg til å slåss istedenfor å skyte, siden det var flere ulemper ved å gå rundt med våpen. Ellers likte jeg veldig godt måten Hong Kong var gjengitt i spillet på, og det å måtte kjøre på "feil" side av veien var uvanlig og morsomt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...