Gå til innhold

Håndkontrollen til PS4 fungerer på Windows


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betyr det at den støtter xinput? Vil den også fungere i Linux?

 

Om det er tilfellet kan bli et bra alternativ til Steam-kontrollen om det er tilfellet, så kan jeg velge utifra hvilken hvilken kontroll jeg foretrekker til diverse spill.

 

Noe som virker veldig lovende med denne kontrollen til PC-bruk er at man vil trolig kunne bruke touch-delen på kontrollen som en mus.

Lenke til kommentar

detter har no PS3 kontroleren klart lenge?

"Xbox-kontroller blir gjenkjent automatisk, men de stammer til gjengjeld fra Microsoft ? skaperen av Windows."

 

kan seie som det er at microsoft sin adaptor til pc er noe DRIT som du må lure og spike for at skal finne ut av det, det er pågrunn av hvor dårlig generelt windows update drivere går hånd i hånd , av og til vil den og meste parten ville den ikkje. og gud måte du finne på og sette den i ein annen USB port

kjøpte heller ein billig adaptor fra kina som virket mye bedre på 1-2-3....da funket hele greiene

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe PS3 kontroller til PC når Xbox kontroller funker ut av esken?

Satt senest i går å spilte donkeykong contry på Surface Rt'en min med Xbox kontroller. Plugg i kontrolleren, add device og vips your good to go, full funksjonalitet ikke noe limited piss fra Sony! :)

LETT!

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe PS3 kontroller til PC når Xbox kontroller funker ut av esken?

Satt senest i går å spilte donkeykong contry på Surface Rt'en min med Xbox kontroller. Plugg i kontrolleren, add device og vips your good to go, full funksjonalitet ikke noe limited piss fra Sony! :)

LETT!

Det kan jo være greit å slippe å betale ekstra for en

Xbox kontroll når du allerede eier en PS.

 

Og forresten, er det nesten FORVENTET at

Xbox kontrolleren funker bedre på pc enn playstation kontr.

for, (som nevnt i artikkel) MicroSoft lager

Windows og Xbox.

 

Jeg skjønner jo at Xbox kontr. vil være et bedre valg for bruk til PC, men som jeg sa, det er greit å kunne bruke noe

man allerede har.

Endret av The NoPro
Lenke til kommentar

detter har no PS3 kontroleren klart lenge?

 

"Xbox-kontroller blir gjenkjent automatisk, men de stammer til gjengjeld fra Microsoft ? skaperen av Windows."

 

kan seie som det er at microsoft sin adaptor til pc er noe DRIT som du må lure og spike for at skal finne ut av det, det er pågrunn av hvor dårlig generelt windows update drivere går hånd i hånd , av og til vil den og meste parten ville den ikkje. og gud måte du finne på og sette den i ein annen USB port

 

kjøpte heller ein billig adaptor fra kina som virket mye bedre på 1-2-3....da funket hele greiene

 

Hmm, min er bare "plug and play" den.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...