Gå til innhold

Norges største FIFA-turnering er tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er i grunnen ganske rart at turneringen arrangeres for Fifa 14 da denne ikke har vært ute så lenge. Det hadde vært mer naturlig å arrangere for Fifa 13 da folk hadde litt vant til den versjonen og gitt ett mer korrekt bilde på hvem som var best i Fifa, men det er vel markedskreftene som bestemmer her.

Lenke til kommentar

Hvis du feks. spiller kvalifiseringsrunden 10. oktober og ryker ut, kan du da prøve igjen på de senere datoene?

 

Det er slik det er lagt opp nå, men det kan hende vi endrer dette etterhvert. For eksempel at vi åpner for at du kan sette deg på venteliste når de ulike puljene er fylt opp.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Om jeg forstår det riktig så kan man da bare delta i én kvalifisering i motsetning til i fjor hvor man kunne prøve på nytt i andre kvalifiseringer om man ikke klarte å kvalifisere seg på første forsøk?

 

Det stemmer. Vi har ikke kapasitet til å gjennomføre en så stor turnering på to plattformer og samtidig åpne for flere påmeldinger fra samme bruker.

Lenke til kommentar

Dette landet altså, konsoll over PC fatter jeg ikke, vi blir jo mer og mer likt north America med flere og flere konsoller og lavere og lavere alder på spillerne, HVA SKJER MED ESPORT FOR FAEN?!

Er så ergelig å se at vi har mange spill å ta av,men det som velges er ett spill alle vet er en cash-cow som må mates hvert år, mens mange andre spill har vært i toppen i mange år mtp. balanse og tilgjengelighet, det er ikke mye bra å måtte betale 500+ kroner hvert år, mens flere spill som hadde gitt flere deltakere som feks CS, Dota2 eller Q3 blir valgt bort selv når TO av de spillene er gratis og hadde helt klart trukket flere folk.

 

Norge+eSport= never happening, bedre å flytte til Sverige tror jeg.

Lenke til kommentar

CS, Dota eller hvilket som helst competitive balanced spill så snakker vi, ring meg når det skjer, jeg har en følelse av at det skjer rundt to-tusen-og-aldri.

 

Gamer's Paradise har faktisk arrangert blant annet CS:GO og LoL-turneringer tidligere med heftige premier. Sjekk litt fakta før du snakker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

CS, Dota eller hvilket som helst competitive balanced spill så snakker vi, ring meg når det skjer, jeg har en følelse av at det skjer rundt to-tusen-og-aldri.

Gamer's Paradise har faktisk arrangert blant annet CS:GO og LoL-turneringer tidligere med heftige premier. Sjekk litt fakta før du snakker.

LoL er casually balanced og ikke en eSport siden Riot har kjøpt scenen, mens feks CS er competitive balanced og har et self-sustainable community, kan ikke kalle LoL verken balansert eller eSport, så de teller ikke, CS derimot, hvor ble det streama?

 

Gi meg URL til VOD så skal jeg se, har fulgt med på gaming(om det kan kalles det) her i Norge i over 20år og har ikke sett noe vid reklamering what so ever, sist gang var noe battlefield-tull på NRK med rævs kommentatorer, heck til og med The Gathering er anti-eSport.

 

Hadde det vært store tournies hadde jeg vist om de, og jeg hadde sett på\vært med uten tvil,så enten mangler det på tourny siden eller PR siden, either way så er det nesten ingen interesse for konsoll-gaming sammenlignet med PC, da burde det være flere tournies på PC, ikke casual konsoll crap.

 

Skal ikke denne siden være eSport...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...