Gå til innhold

Rockstar klør seg i hodet over tapt Grand Theft Auto Online-progresjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller blir det bare flere og flere problemer med online-spill? Kan knapt huske å ha hatt problemer tidligere, men i det siste synes jeg alt av online-opplegg har vært så som så.

 

Er jo om å gjort å få skaffet mest mulig forhåndsbestillinger og selge best, fremfor å gi ut et ferdig produkt. Nå er vel ikke de i Rockstar (som lager GTA) så veldig kjent med online-modus heller, så kanskje det er noe av grunnen.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller blir det bare flere og flere problemer med online-spill? Kan knapt huske å ha hatt problemer tidligere, men i det siste synes jeg alt av online-opplegg har vært så som så.

 

Dette er nok fordi flere og flere spill har online funksjonalitet. Når det er sagt kan jeg ikke huske at noe onlinespill noensinne har blitt lansert uten store problemer.

Lenke til kommentar

Syns det er litt irriterende ting med nettavhengigheten i offline-delen også. I går var jeg på jakt som Trevor, og skulle ta bilde av en hjort jeg hadde skutt, men PS3'en brukte så lang tid til å kontakte online storage (før den fikk timeout) at jeg ble spist av en puma uten å få forsvart meg... :-(

Lenke til kommentar

Vært mye trøbbel med GTA V Online her i huset. Mistet all progresjon to eller tre ganger. I tillegg ble et savegame korrupt etter at dama mista oppkoblingen til serverene deres midt i et spill. Mildt sagt irriterende.

Pluss at det sporadisk ikke klarer å koble til servere når man vil gå inn på online-delen. Eneste som fungerte da var å restarte PS3-en og prøve på nytt. Og selv da var det ikke alltid det gikk.

Håper de får fikset problemene snart for det er i utgangspunktet helt awesome.

Lenke til kommentar

Noe som, for meg, er enda verre er at det er problemer med single playerdelen også. En virkelig stor bug er at man ikke får opp flere oppdrag. Det slutter rett og slett å dukke opp flere oppdrag. Jeg har fullført 41 oppdrag, og det er totalt 69. Men det er helt tomt på kartet mitt nå. Kjørt rundt i timesvis og ventet på at det skal løse seg.

Lest om en del flere som har samme problem, finnes ingen løsning i fra R* enda heller.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller blir det bare flere og flere problemer med online-spill? Kan knapt huske å ha hatt problemer tidligere, men i det siste synes jeg alt av online-opplegg har vært så som så.

 

Kan det også hende at det ikke alltid kun er serverkapasiteten som er flaskehalsen, men internett og spillernes eget bredbånd. Internettrafikk er jo bygget opp slik at alle pakker til slutt skal fram, og dersom det går tregt, så vil jo det kanskje oppstå unødvendig mye handshake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...