Gå til innhold

Transport Tycoon er nå ute på Android og iOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chris Sawyer skyr mikrotransaksjoner og gratisspillmodellen som pesten.
– Spillet passer ikke inn i gratisspillmodellen, og jeg er heller ingen stor fan av måten gratisspill prøver å tjene inn penger gjennom mikrotransaksjoner og reklamer

"Passer ikke inn" og "ingen stor fan av" = "skyr som pesten"? Er dette helt separate uttalelser eller er det en spinnvill mistolkning?

Lenke til kommentar

 

Chris Sawyer skyr mikrotransaksjoner og gratisspillmodellen som pesten.

? Spillet passer ikke inn i gratisspillmodellen, og jeg er heller ingen stor fan av måten gratisspill prøver å tjene inn penger gjennom mikrotransaksjoner og reklamer

"Passer ikke inn" og "ingen stor fan av" = "skyr som pesten"? Er dette helt separate uttalelser eller er det en spinnvill mistolkning?

Du har nok rett. Dropper "som pesten". Resten får stå. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde å spille på min Xperia Z men spiller lagger sykt mye. Jeg følte ikke spillet var verdt 40 kroner på dette stadiet så jeg refunderte kjøpet.

 

Greit nok at telefonen er fullHD men den er jo fortsatt high-end så jeg mener spillet er dårlig optimalisert.

Hmm nå ble jeg skeptisk, hadde tenkt å kjøpe dette til ios. Noen som vet hvordan det yter?
Lenke til kommentar

Jeg spiller dette på en iPhone 4, og det er nok mer ideelt å spille dette på en tab/pad. Det sagt; dette er absolutt ei perle for TT-fans som meg (TT var det første spillet jeg spilte, har vært ihuga Sawyer-fan siden).

 

Stusser litt på at de markedsfører det som Transport Tycoon og ikke Locomotion, for dersom spillet er basert på noe er det definitivt sistnevnte. Flere (om ikke så godt som alle) av scenariene er hentet direkte fra Locomotion.

 

Noen funksjoner er forenklet, som for eksempel flyplassgenerering og terraforming, men dette er bare positivt i mine øyne. Man kan ikke fjerne veibane bygget av bymyndigheter, som gjør ting litt mindre smidig, men alt i alt har man jevnt over samme frihet som i Locomotion.

 

Er spent på å høre fra andre om spillet er like seigt på nyere mobiler/pader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...