Gå til innhold

De beste hovedpersonene fra denne konsollgenerasjonen (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Cookie Clicker fra forrige ukes podcast. Jeg hatt det gående i nesten 800 timer :D Har 18,684,000,000 i sek og alle oppgraderinger osv.

 

Må bare si at jeg elsker podcastene deres. Perfekt til jobben eller skolen. En ting til. Dere burde få til en konkurranse eller noe lignende snart, ellers bra jobba :)

Lenke til kommentar

Angående Cookie Clicker fra forrige ukes podcast. Jeg hatt det gående i nesten 800 timer :D Har 18,684,000,000 i sek og alle oppgraderinger osv.

 

 

 

Må bare si at jeg elsker podcastene deres. Perfekt til jobben eller skolen. En ting til. Dere burde få til en konkurranse eller noe lignende snart, ellers bra jobba :)

 

du er crazy! Hehe.

 

Jeg kan love at vi skal ha konkurranser snart!

Lenke til kommentar

Angående Cookie Clicker fra forrige ukes podcast. Jeg hatt det gående i nesten 800 timer :D Har 18,684,000,000 i sek og alle oppgraderinger osv.

 

Må bare si at jeg elsker podcastene deres. Perfekt til jobben eller skolen. En ting til. Dere burde få til en konkurranse eller noe lignende snart, ellers bra jobba :)

 

WOW. Jeg har "bare" 8.2 milliarder per sekund jeg. Alle oppgraderinger så langt jeg vet om. Har ikke dukket noen nye opp på lenge.

Lenke til kommentar

Har ikke all verdens tro på kontrolleren til Valve om den blir som vi ser her. Mulig jeg tar feil nå da jeg ikke har prøvd den, men jeg liker fysisk respons på det jeg gjør. At fingeren skulle skli over en plate, mmmm. Synes ikke det fungerer supert med onscreen kontroller på touchscreen i alle fall.

 

Den skal gi haptisk tilbakemelding eller hva det kalles. Det vil si den vibrerer i takt med bevegelsene og skal føles som en fysisk stikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...