Gå til innhold

Samsung er ikke den eneste som jukser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å kjøpe meg Sony Xperia Z1 men viss Sony holder på slik også så blir jeg til å droppe dem også... Noen som vet?

 

Er ganske sikker på at Sony ikke gjør dette, hvis jeg skjenner Japanerne riktig så vil dem aldri gjøre noe sånt. Japsene er utrolig ærlige, er alltid å stole på, mens koreanere er helt det motsatte, uerlig , sleipe, og kopierer av konkurentene. Sony har eksistert siden 1946, tror ikke de vil ta sjangsen på å gjøre noe så dumt og ødellegge ryktene sine.

Har foresten en Z Ultra som jeg er super fornøyd med , lynrask, sexy beast. Kompisen min kjøpte seg Z1 og er like fornøyd. Så kjør på. Finner ikke noe bedre telefon enn disse to på markedet idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig en gammel nyhet, hvis man har litt omløp og sjekker produsentenes tester mot for eksempel HW's tester så blir slike ting ganske åpenbart.

En ting som skal sies er at programmer som er programmert spesifikt for en enhet/ maskinvare alltid får bedre ytelse. Hvis spillselskap hadde kunne gjort det samme så hadde de det (kanskje) og HW's tester hadde vist samme resultater som produsentene sine tester.

Et godt eksempel er (som vanlig) konsoller. Ytelse i forhold til maskinvare er bedre enn på PC. Men PC er fortsatt kongen på haugen da :w00t:

Endret av blablabling
Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig en gammel nyhet, hvis man har litt omløp og sjekker produsentenes tester mot for eksempel HW's tester så blir slike ting ganske åpenbart.

 

En ting som skal sies er at programmer som er programmert spesifikt for en enhet/ maskinvare alltid får bedre ytelse. Hvis spillselskap hadde kunne gjort det samme så hadde de det (kanskje) og HW's tester hadde vist samme resultater som produsentene sine tester.

 

Et godt eksempel er (som vanlig) konsoller. Ytelse i forhold til maskinvare er bedre enn på PC. Men PC er fortsatt kongen på haugen da :w00t:

 

Hva snakker du om? Dette har ingenting med produsentenes tester mot HWs tester. Det er ikke noe som er åpenbart om man har "litt omløp", konsoller har ingenting med saken å gjøre. På tide å sette seg inn i saken kanskje?

 

AtW

Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig en gammel nyhet, hvis man har litt omløp og sjekker produsentenes tester mot for eksempel HW's tester så blir slike ting ganske åpenbart.

 

En ting som skal sies er at programmer som er programmert spesifikt for en enhet/ maskinvare alltid får bedre ytelse. Hvis spillselskap hadde kunne gjort det samme så hadde de det (kanskje) og HW's tester hadde vist samme resultater som produsentene sine tester.

 

Et godt eksempel er (som vanlig) konsoller. Ytelse i forhold til maskinvare er bedre enn på PC. Men PC er fortsatt kongen på haugen da :w00t:

 

Du misforstår litt nå. En billedlig forklaring kan være å se for seg at produsentene har programmert operativsystemet til å overklokke prosessoren når man kjører benchmarks. Det blir derfor å "jukse" litt ettersom man ikke overklokker til vanlig bruk og derfor får feil tall som jo heller ikke er sammenlignbare ettersom noen telefoner jukser og andre ikke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...