Gå til innhold

? Bill Gates bør trekke seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva Ballmer har og ikke har gjort, og med hvilke motiv, er nå likegyldig, han er på vei ut. Å "fjerne" Bill Gates er som å ta fra Apple Steve Jobs. Han er et ikon, og var _veldig_ viktig i utviklingen av hele PC markedet. Ja, han er "gammelt" blod, men det er ikke enstydig med dårlig. Tror at han har innsikt nok til å gjøre mer godt enn vodt for Microsoft fremover. Er også litt usikker til resten av styret, som lot Ballmer sette en meget stødig kurs for Microsoft, om enn ikke en ideell kurs.

 

*sett inn leif her

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da kan man lure på om Windows slik man kjenner det i dag ( spesielt frem til og med w7) vil forsvinne til fordel for nettbrett og windows phone

fordi Metro overtar fullstendig

 

Det vil selvsagt gå noen versjoner før man merker det

 

Hvorfor skulle det det?

Windows 8 ble slik det ble siden Microsoft ville sterkere inn på nettbrett og mobiler, derfor valgte de å kjøre samme grensesnittet rund baut.

 

Det var ikke spesielt vellykket, win 8 med samme front som win 7 med noen forbedringer ville solgt mye bedre.

RT har imidlertid floppet betydelig hardere.

Tror heller neste Windows versjon blir mer som siste utkast av DRM løsninger for Xbox one.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror at fokuset stadig blir rettet sterkere mot nettbrett o.l. derfor blir vanlig pc bruk nedprioritert .

 

jeg ser at det var unødvendig å fjerne ting man hadde i w7 når w8 ble laget

jeg ser at det nye brukergrensesnitte kunnet lages mere dynamisk slik at man kunne velge hvilken start-menytyper man ville bruke uten å må ty til hjelp programmer

 

Forøvrig har jeg ikke helt forstått poenget med windows RT

bortsett fra at harrware kravet er noe annerledes så er jo alt lik windows 8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...